رییس شورای اسلامی شهر کرمان در آیین بهره برداری از بوستان «امید» خواستار شد: شهری آباد و متوازن در همه زمینه ها


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در آیین بهره برداری از بوستان «امید» خواستار شد:

شهری آباد و متوازن در همه زمینه ها

 

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در آیین بهره برداری از بوستان محله ای «امید» در شهرک صنعتی گفت: در کنار همکاری دستگاه های دولتی، وزارت کشور هم با ایجاد دفاتر تسهیلگری قدم های بزرگی در توسعه این مناطق برداشت.

محمد فرشاد با بیان این که سیاست شورای پنجم، توجه به محلات کم برخوردار است افزود: شهرداری نیز همزمان با فعالیت های عمرانی، شوراهای اجتماعی محلات را راه اندازی کرد تا  شهروندان با انتخاب شهردار محله، اشتراک مساعی داشته و با کمک شورای شهر و شهرداری منطقه در توسعه و آبادانی منطقه زندگی خود مشارکت کنند.

وی ضمن تقدیر از شهردار کرمان، معاونان ایشان و دستگاه های ذیربط به خاطر خدمات انجام شده در شهرک صنعتی اظهار داشت: به نمایندگی از طرف شورای پنجم از شهروندانی که در حفظ و نگهداری این بوستان و سایر پروژه های عمرانی کوشا هستند  تشکر می کنم.

فرشاد هدف ارائه خدمات شهری را رفاه و رضایت شهروندان عنوان و تصریح کرد: همراهی و همفکری مردم و مشارکت و مشورت شهردار محله ها می تواند نمایندگان شما را در شورای شهر و شهرداری دلگرم کند.

رییس شورای شهر کرمان در پایان اظهارامیدواری کرد: ضمن تقدیر از اسم زیبایی روی این بوستان گذاشته شده شاهد ارتقای کیفیت محلات کرمان بوده و شهری آباد و متوازن در همه زمینه ها داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *