ارایه‌ی برنامه‌های سه نامزد تصدی شهرداری کرمان


یک‌شنبه‌شب هفته‌ی جاری سه نامزد تصدی شهرداری کرمان، در صحن علنی شورا، برنامه‌های خود را تشریح کردند.

 به گزارش روابط عمومی شورا، رییس شورای اسلامی شهر کرمان در ابتدای این نشست با بیان این‌که در شورای پنجم بنا را بر این گذاشتیم که همه‌چیز شفاف به مردم گفته شود، گفت: این کار اصحاب رسانه است و حسن نیت متقابل را می‌طلبد.

محمد فرشاد با بیان این‌که برای ما فرق نمی‌کند و هر کس با هر سلیقه و نگرشی می‌تواند در جلسات حضور پیدا کند و در جریان هرچه می‌گذرد، قرار گیرند، با تأکید بر این‌که اصحاب رسانه باید همه‌چیز را بی‌کم‌وکاست و به‌دور از برداشت‌های شخصی به مردم انتقال دهند، گفت: اگر نظرات شخصی در خبر دخیل شود، دیگر خبر نیست و یا اگر موضوعی ابتر بماند و تنها بخشی از خبر منتقل شود، جامعه و مخاطبان برداشت نادرستی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه گاهی این اتفاق افتاده و موجب عدم اعتماد متقابل شده است.

فرشاد افزود: وقتی رسانه‌ای اخبار را درست منتقل و اعتماد مرد را جلب کند، برای خود اعتبار ایجاد می‌کند و مردم به آن رسانه اعتماد می‌کنند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که دو نامزد شهرداری کرمان دیروز در نشست فوق‌العاده‌ی شورا برنامه‌ی خود را ارائه کردند، گفت: این دو نامزد قبل از آن برنامه‌های خود را به شورا ارائه کرده بودند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: در بخش پرسش و پاسخ‌ هم بنا بر این بود که به همه‌ی پرسش‌ها پاسخ داده شود.

در ادامه، آقایان سیدمهران عالم‌زاده ، منصور کمالی و دادخدا غضنفری سه نامزد دیگر تصدی شهرداری کرمان به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *