در نشست فوق‌العاده‌ی عمومی شورای اسلامی شهر کرمان؛ دو نامزد تصدی شهرداری برنامه‌های خود را ارایه کردند


در نشست فوق‌العاده‌ی عمومی شورای اسلامی شهر کرمان؛

دو نامزد تصدی شهرداری برنامه‌های خود را ارایه کردند

نشست عمومی فوق‌العاده‌ی شورای اسلامی شهر کرمان به‌منظور استماع برنامه‌های دو نفر از نامردهای تصدی شهرداری کرمان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شورا، رییس شورای شهر کرمان در ابتدای این نشست از مدنظر قرار گرفتن سه مؤلفه برای انتخاب شهردار کرمان خبر داد.

 محمد فرشاد با بیان این‌که اولین مؤلفه، تمایل شخص برای تصدی شهرداری مهم است، گفت: ممکن است فردی تمایلی برای تصدی سمت شهرداری نداشته باشد.

 وی افزود: مؤلفه‌ی دوم این است که اعضای شورا باید تشخیص بدهند که فرد توانایی این سمت را دارد و در نهایت رأی دهند تا نامزد تصدی شهردار بتواند برای ارایه‌ی برنامه‌های خود حضور پیدا کند.

 رییس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: مؤلفه‌ی دیگر هم توانایی و توانمندی فرد است که باید اعضا تشخیص دهند که آیا فرد توانمندی و کارآمدی لازم را داشته باشد.

 فرشاد با بیان این‌که امروز جلسه‌ی فوق‌العاده‌ی شورای اسلامی شهر کرمان برای ارائه‌ی برنامه توسط دو نفر از نامزدهای تصدی شهرداری کرمان تشکیل شده است، گفت: براساس حروف الف‌با، محسن پوراسماعیلی، به‌عنوان نفر اول برنامه‌ی خود را ارائه می‌کنند.

 وی هم‌چنین در تشریح انتخاب پنج نامزد نهایی شهرداری کرمان گفت: با مؤلفه‌هایی که مدنظر بود، به 27 نفر رسیدیم و از این تعداد 10 نفر انتخاب شدند که در نهایت اسامی آنان اعلام شد و پس از آن به‌دلایلی برخی افراد انصراف دادند و تعداد نامزدهای شهرداری به شش نفر رسید.

 رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: پس از آن علی بهرامی، جوان‌ترین عضو شورای اسلامی شهر که برای نامزدی شهرداری کرمان اعلام آمادگی کرده بود، انصراف داد.

 فرشاد ادامه داد: علی بهرامی، در جلسات مقدماتی رأی تمام اعضای شورا را به‌دست آورده بود، اما با توجه به لزوم  وجود جوانان در شورا، آقای بهرامی که با رأی بالای مردم به شورای پنجم راه پیدا کرده، ترجیح داد به‌عنوان نایب‌رییس در جمع اعضای شورا بماند.

 در ادامه، محمد پوراسماعیلی و محمد سام، دو تن از نامزدهای شهرداری کرمان، برنامه‌های خود را تشریح کردند و به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ دادند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *