علی بهرامی، نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر با استاندار کرمان عنوان کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری کرمان اولویت فرهنگی شورای شهر کرمان



نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر با استاندار کرمان عنوان کرد:

اجرای طرح بازآفرینی شهری کرمان اولویت فرهنگی شورای شهر کرمان

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان نایب رییس شورای شهر در این نشست با اشاره به تصویب کلیات بودجه سال گفت: در سال جاری با تشکیل کارگروه تخصصی در شهرداری و اصلاح جزییات، تدوین بودجه به سمت واقعی پیش می رود. علی بهرامی از تصویب و اجرای طرح بازآفرینی محیط شهری در شورای شهر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام، جذب درآمدهای پایدار و آسفالت معابر از اولویت های شورای شهر در سال جدید است. وی جذب درآمدهای پایدار، حل بحران آب، ساماندهی اتباع بیگانه و احیای بافت تاریخی را از دغدغه های شورای شهر کرمان عنوان کرد.

همچنین رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای شهر با بیان این که میزان درآمدهای وصولی شهرداری در سال 96 کمتر از 400 میلیارد تومان بود افزود: مبنای بودجه شهرداری بر اساس میانگین پنج سال گذشته بوده و با افزایش 40 درصدی روبرو شده است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا نیز از اختصاص بودجه ویژه به احیای بافت تاریخی خبر داد و خاطرنشان کرد: احیا و بازآفرینی بافت تاریخی زیربنای اساسی برای جذب درآمدهای شهری و توسعه صنعت گردشگری کرمان است.

استاندار کرمان در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر با وی با بیان این که مردم کرمان، شخصیت های مهمی در عرصه های ملی و بین المللی پرورش داده اند گفت: این مردم نجیب، مستحق بهترین خدمات مسئولان هستند. علیرضا رزم حسینی با اشاره به ضرورت تکمیل به موقع پروژه روگذر آزادی افزود: روند تکمیل پروژه های دیگر هم نباید متوقف شود. وی آغاز به کار پروژه میدان مشتاق (شهدا) را ضروری عنوان و تاکید کرد: هر فعالیت عمرانی و سازندگی، نظم قدیم را بهم می زند اما با گذشت زمان جامعه به نظم جدید عادت می کند. رزم حسینی با بیان این که استانداری کرمان آمادگی دارد منابع مالی این پروژه را تامین کند اظهار داشت: هشت خانه تاریخی واقع در محور گردشگری نیز با سرمایه بخش خصوصی احیا خواهد شد. استاندار کرمان ساخت تالار بزرگ شهر کرمان را ضروری دانست و گفت: با انتقال مراسم و مناسبت های فرهنگی از خانه شهر به این تالار، ساختمان استانداری نیز به بهره برداری می رسد. رزم حسینی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های بام کرمان، تله کابین، مرمت قبه سبز، احیای بازار قلعه محمود و میدان ارگ تصریح کرد: مترو تجربه موفق ایران و جهان است؛ شورای پنجم شهر کرمان برای این صنعت سبز فکری بیندیشد.

در دیدار صمیمی اعضای شورای شهر و استاندار کرمان، ظرفیت ها و کمبودهای شهر کرمان عنوان شد و مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *