در دیدار مدیران شهرداری با اعضای شورا تأکید شد: ضرورت برنامه‌ریزی دقیق شهرداری برای ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر


در دیدار مدیران شهرداری با اعضای شورا تأکید شد:

ضرورت برنامه‌ریزی دقیق شهرداری برای ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر

شهردار کرمان به‌همراه مدیران شهرداری، با اعضای شورای اسلامی شهر کرمان دیدار کردند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست ضمن تقدیر از شهردار کرمان، به جهت اجرای چارت جدید سازمانی و ایجاد تحولات ساختاری گفت: برنامه‌ریزی دقیق شهرداری برای ارائه‌ی مطلوب خدمات شهری در دوره جدید، رضایت شهروندان را به‌دنبال داشته است.

محمد فرشاد با بیان این‌که رضایت اعضای شورا و شهروندان، حاصل تعامل اعضای شورا، شهردار و مدیران شهرداری است، افزود: امیدواریم برنامه‌ریزی دقیق و تحقق سازماندهی شهرداری، نتایج خوبی در برداشته باشد و مورد رضایت خدا و خلق خدا قرار گیرد.

وی نظارت قانونی شورای اسلامی شهر بر اقدامات و فعالیت‌های شهرداری را ضروری بیان و تأکید کرد: شورای اسلامی شهر کرمان از هر طرحی در خصوص عمران، زیبایی و آبادانی شهر استقبال می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که امیدواریم در سال 97 فعالیت‌ها با رویکرد کارشناسی، منطقی و تعامل پیش برود، گفت: از هر فردی که در این چارچوب به شهر و شهرداری کمک کند، استقبال می‌کنیم.

فرشاد هم‌چنین بیان کرد: شانبه‌ای که مطرح می‌شود اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار کرمان در تعارض هستند، درست نیست؛ بنابراین، باید با تعامل منطقی این شائبه را برطرف کنیم.

وی افزود: شهردار، منتخب اعضای شورای اسلامی شهر است؛ بنابراین، قطعاً اعضای شورا علاقه‌مندند شهردار منتخب شورا موفق باشد و فعالیت‌‌های خود را در چارچوب و بستر قانونی و منطقی به پیش ببرد.

علی‌اکبر مشرفی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های شهردار کرمان و همکارانش در ایام پایانی سال و عید نوروز گفت: در اعیاد، به‌ویژه عید نوروز، بیش‌ترین زحمت به‌عهده‌ی نیروهای شهرداری است.

حسین چناریان، عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان این‌که هرگونه تغییر در ساختارهای مختلف تبعات دارد، گفت: ایستادن پای تبعاتِ تغییراتِ متناسب و درست، ارزشمند است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورا کرمان با بیان این‌که در وصول درآمدها و هزینه‌کردهای شهرداری اشکالات اساسی وجود دارد، گفت: وجود یک سیستم مالی شفاف، تنظیم‌کننده‌ی یک روابط شفاف است؛ بنابراین، مدیران و پرسنل شهرداری باید برای تغییرات در حوزه‌ی مالی و هزینه‌کردها، کمر همت را ببندند.

چناریان افزود: شورا از تغییراتی که شهردار کرمان در اصول و برنامه‌ها دنبال می‌کند، حمایت خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد این تغییرات به‌زودی اثر خود را در رضایت‌مندی مردم داشته باشد.

منصور ایرانمنش، عضو دیگر شورا نیز ضمن تقدیر از شهردار کرمان و همکارانش به‌دلیل فعالیت‌های انجام گرفته در ایام نوروز، به معرفی مدیران جدید در شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: در انتخاب مدیران شهرداری، باید نگاه به درون شهرداری باشد؛ چراکه سال‌ها برای این نیروها و مدیران هزینه شده است.

وی افزود: در شهرداری مدیران توانمندی داریم که هر یک می‌توانند در جایگاه‌های بالاتر فعالیت کنند؛ بنابراین، در انتصاب‌ها باید شایسته‌سالاری در نظر گرفته شود.

رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و حاشیه‌نشینی شورا بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم با شهرداری نیز تأکید کرد و گفت: یکی از دلایل فاصله گرفتن مردم از شهرداری، عدم رضایت‌مندی است؛ بنابراین، باید برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و به‌تبع آن مشارکت بیش‌تر مردم با شهرداری، راه‌کارهایی در نظر گرفته شود.

 سیدمحمدرضا میرحسینی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرمان هم از شهردار کرمان و همکارانش به‌دلیل تلاش در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: این که فعالیت‌ها در شهرداری کرمان به سمت علمی و تخصصی پیش می‌رود، قابل تقدیر است.

وی با بیان این‌که اگر فعالیت‌ها رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد، مطلوبیت دارد، گفت: امیدواریم فعالیت‌ها براساس برنامه‌هایی که شهردار کرمان ارایه می‌کند، پیش برود تا شاهد رضایت‌مندی بیش‌تر مردم از شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *