رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد: صدور حکم شهردار کرمان تا اوایل هفته‌ی آینده


رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

صدور حکم شهردار کرمان تا اوایل هفته‌ی آینده

رییس شورای اسلامی شهر کرمان از صدور حکم شهردار کرمان تا اوایل هفته‌ی آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، محمد فرشاد، در نشست عمومی شورا ضمن تبریک هفته‌ی وحدت و ایام ولادت رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، به تأخیر در صدور حکم شهردار منتخب کرمان اشاره کرد و عدم صدور حکم شهردار کرمان را شایعه دانست و با بیان این‌که تأخیر در صدور حکم شهردار کرمان مطابق قانون نیست، گفت: در این‌باره ساعت چهار عصر امروز با وزارت کشور تلفنی تماس گرفتم که بیان کردند پاسخ مثبت استعلام آقای عالم‌زاده، شهردار منتخب کرمان، از اداره‌کل اطلاعات استان کرمان به وزارت اطلاعات ارسال شده، اما هنوز از وزارت اطلاعات به وزارت کشور ارسال نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان اظهار امیدواری کرد تا پایان هفته‌ی جاری یا اوایل هفته‌ی آینده، حکم شهردار منتخب کرمان صادر شود.

فرشاد هم‌چنین به زمین‌لرزه‌ی هجدک راور اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه زلزله‌ی اخیر خسارت جانی در پی نداشت که نشان می‌دهد پس از زلزله‌ی سال 83 زرند، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها به‌خوبی انجام گرفته است.

وی به زمین‌لرزه‌ی اخیر کرمانشاه هم اشاره کرد و با بیان این‌که به‌دلیل مشکلات مردم در این استان، 20 هزار کانکس برای اسکان مردم فراهم شده است، گفت: با توجه به این‌که کرمان نیز روی گسل زلزله قرار دارد، پیشنهاد می‌شود درباره‌ی ساخت اتاق ایمن در خانه‌های حیاط‌دار شهروندان کرمانی که بیش‌تر قدیمی و غیرمقاوم هستند، کار کارشناسی انجام گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: در این زمینه باید از سوی شورا و شهرداری مشوق‌هایی در صدور پروانه و سایر موارد برای شهروندان در نظر گرفته شود.

فرشاد در عین حال تأکید کرد: این موضوع باید در کمیسیون‌های عمران و حمل‌و‌نقل و معماری و شهرسازی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *