رییس شورای اسلامی شهر کرمان مطرح کرد: حل مشکلات مالی شهرداری، با همت اعضای شورا و پشتیبانی مردم


رییس شورای اسلامی شهر کرمان مطرح کرد:

حل مشکلات مالی شهرداری، با همت اعضای شورا و پشتیبانی مردم

 رییس شورای اسلامی شهر کرمان اظهار امیدواری کرد مشکلات مالی شهرداری، با همت اعضای شورا و پشتیبانی مردم حل شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، محمد فرشاد، پس از ارایه‌ی گزارش وضعیت بودجه و بدهی‌های شهرداری کرمان توسط سرپرست شهرداری، با بیان این‌که شهرداری کرمان در حال حاضر، بیش از 300 میلیارد تومان بده‌کار است، گفت: شهرداری کرمان با احتساب حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و در صورتی که تا پایان سال هیچ پروژه‌ی دیگری اجرا نکند، تا آخر امسال نیاز به حداقل 410 میلیارد تومان بودجه دارد.

وی با اشاره به میزان تحقق 100میلیارد تومانی بودجه‌ی شهرداری در شش‌ماه نخست امسال گفت: حتی اگر تا پایان سال 150 میلیارد تومان دیگر از بودجه‌ی مصوب تحقق پیدا کند، شهرداری حدود 250 میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با تأکید بر این‌که در شورای پنجم باید تلاش کنیم تا دیگر چنین رویه‌ای تکرار نشود، گفت: باید با اطلاعاتی که از وضعیت بودجه و بدهی‌های شهرداری کرمان داریم، تمهیداتی اندیشیده و مشکلات شهرداری حل شود.

فرشاد با بیان این‌که تاکنون تصور می‌کردیم برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهر کرمان بودجه‌ی دولتی هم تخصیص پیدا کرده است، تصریح کرد: متأسفانه هیچ بودجه‌ی دولتی تخصیص پیدا نکرده و هرچه هزینه شده و می‌شود، از جیب مردم و نگران‌کننده است.

وی افزود: ظرفیت و توان شهر معلوم و نیازهای شهر مشخص است؛ بنابراین، باید تمهیداتی اندیشیده شود که ضمن اصلاح رویه، مطالبات پیمان‌کاران نیز پرداخت شود.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: امیدواریم با کمک خداوند، همت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، تلاش مدیران و کارکنان شهرداری و پشتیبانی مردم، از این بحران عبور کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *