قاطبه‌ی مردم موافق تعریف کردن پروژه‌های جدید نیستند


عضو شورای اسلامی شهر کرمان:

قاطبه‌ی مردم موافق تعریف کردن پروژه‌های جدید نیستند

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: قاطبه‌ی مردم موافق تعریف پروژه‌های جدید نیستند.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، منصور ایرانمنش، در نشست اعضای شورا با استاندار کرمان ضمن تشکر از زحمات استاندار کرمان گفت: در استان کرمان کارهای خوبی در زمینه‌ی عمرانی در دست اجراست که جای تشکر دارد.

وی با بیان این‌که فعالیت‌های عمرانی چند سال اخیر بی‌نظیر بوده است، گفت: اما با توجه به پایان کار شورا و دولت و خستگی روحی و روانی، نباید پروژه‌های جدید تعریف شود.

ایرانمنش افزود: قاطبه‌ی مردم موافق تعریف کردن پروژه‌های جدید نیستند؛ بنابراین، با توجه به این‌که در پایان سال قرار داریم، باید تلاش کنیم پروژه‌هایی که شروع شده، هرچه سریع‌تر به پایان برسند.

وی ادامه داد: در رابطه با امنیت نیز مسایلی ایجاد شده که درخواست داریم در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

سعید گیلانی، دیگر عضو شورا نیز با بیان این‌که هدف اعضای شورا و مدیریت استان، رشد و تعالی شهر کرمان است، گفت: برای رسیدن به این هدف مشترک، می‌طلبید طی این سال‌ها نزدیک‌تر عمل کنیم.

وی خطاب به استاندار کرمان بیان کرد: اختلاف‌نظرها، ناشی از تقابل با نظرات شما نیست؛ بنابراین، امیدواریم در مدت باقی مانده، اختلاف‌نظرها کاهش پیدا کند.

گیلانی افزود: باید مسایل را با بررسی‌های فنی و کاشناسی حل کنیم و با اجرای پروژه‌ها، از مردم نمره‌ی قبولی بگیریم.

محمدیاسین پنجعلی‌زاده، عضو دیگر شورا نیز خطاب به استاندار کرمان با بیان این‌که قاطعیت شما در اجرای کارها ستودنی است، گفت: شما با هم‌دلی که بین افراد و سازمان‌های مختلف ایجاد کرده‌اید، موفق بوده‌اید.

وی افزود: امیدوارم با هم‌کاری سایر اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت استاندار کرمان، در جهت پیش‌بُرد اهداف استان و شهر کرمان، تلاش کنیم و کارنامه‌ی خوبی ارایه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *