نصب نخستین سگمنتال‌های پل ولی‌عصر


رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

نصب نخستین سگمنتال‌های پل ولی‌عصر

رییس شورای اسلامی شهر کرمان از نصب نخستین سگمنتال‌های پل ولی‌عصر خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست به بازدیدش از پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت: نخستین سگمنتال‌های پل ولی‌عصر گذاشته شده و امیدواریم با حمایت استاندار کرمان این پل تا اواخر فروردین به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پیش‌رفت کار در میدان آزادی هم مطلوب است و تا عید نوروز دور میدان آزادی، آزاد می‌شود.

رییس شورا به معطل ماندن پروژه‌ی پل سیدی هم اشاره کرد و از استاندار کرمان خواست برای سرعت بخشیدن به این پروژه، به شورا و شهرداری کمک کند.

زهرا لری، دیگر عضو شورا نیز با بیان این‌که اعضای شورا باید حضور آقای رزم‌حسینی را به‌عنوان استاندار کرمان، غنیمت بدانند، گفت: تبعات شتابی که رشد مرکز استان دارد، به تمام شهرستان‌های استان خواهد رسید.

وی هم‌چنین بیان کرد: عملکرد شورا می‌تواند این نهاد مدنی را به جایگاه واقعی خودش برساند.

لری از شهر کرمان به‌عنوان یک کارگاه سازندگی بزرگ یاد کرد و گفت: پروژه‌های سنگینی که شروع شده، در قالب اعتبارات شورا و شهرداری به نتیجه نمی‌رسند؛ بنابراین، مدیریت استان نیز باید شورا و شهرداری را یاری کند.

وی هم‌چنین خواستار حفظ سردرِ خانه‌ی شهر شد و درباره‌ی میدان شهدا گفت: علی‌رغم زحماتی که کشیده شده، اما میدان شهدا هنوز انسجام پیدا نکرده است؛ بنابراین، باید طرح این میدان به‌طور کامل اجرا شود.

لری در عین حال بیان کرد: اما محدوده‌ی میدان شهدا از نظر تجاری اشباع شده و نباید فضای تجاری دیگری به آن اضافه کرد.

رؤیا دیوان بیگی، دیگر عضو شورا نیز به گلایه‌ی مردم به‌دلیل طولانی‌شدن برخی پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: ترافیک سنگین اطراف پروژه‌ها، موجب نارضایتی مردم شده است؛ بنابراین، مدیریت استان باید در زمینه‌ی تأمین اعتبارات به شورا و شهرداری کمک کند تا پروژه‌ها زودتر به نتیجه برسند.

فتح‌الله مؤیدی، نایب‌رییس شورا نیز ضمن تقدیر از رزم‌حسینی استاندار کرمان و معاونان وی گفت: در چهار دوره‌ای که عضو شورای اسلامی شهر کرمان هستم، هیچ استانداری مثل آقای رزم‌حسینی ندیدیم که تا پاسی از شب از پروژه‌ها بازدید کند و جلسه بگذارد تا اقدامات دقیق و با سرعت بیش‌تر پیش بروند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *