راه‌اندازی ناحیه‌ی شهرداری در سرآسیاب


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا خبر داد:

راه‌اندازی ناحیه‌ی شهرداری در سرآسیاب

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی از راه‌اندازی ناحیه‌ی شهرداری در سرآسیاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، محمدیاسین پنجعلی‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، با اشاره به بررسی مشکلات محله‌ی سرآسیاب در نشست مشترک دو کمیسیون معماری و شهرسازی و خدمات شهری گفت: با توجه به این‌که محله‌ی سرآسیاب محدوده‌ی وسیعی است، اما چون در حال حاضر امکان راه‌اندازی منطقه‌ی شهرداری در این محله وجود ندارد، مقرر شد مثل دیگر کلان‌شهرها، در این محله یک ناحیه‌ی شهرداری راه‌اندازی شود.

وی اظهار امیدواری کرد با حُسن نظر شهردار کرمان این مهم سریع‌تر انجام گیرد تا موجب سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به شهرسازی و معماری شهروندان این محله شود.

پنجعلی‌زاده هم‌چنین به لوپ ساخته‌ نشده‌ی پل ایثار نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که ساخت لوپ پل ایثار مدت زیادی است که معطل مانده، با پی‌گیری شهردار و اعضای شورا مقرر شد با ساکنان محدوده‌ی این پل توافق شود و در ازای زمین‌هایی که به ساکنان واگذار می‌شود، محدوده‌ی لوپ آزاد و لوپ این پل ساخته شود.

وی با بیان این‌که در نشست این کمیسیون چند نامه‌ی مربوط به لچکی، عقب‌نشینی و کمیسیون ماده پنج مطرح شد، گفت: مقرر شد برای این‌که مصوبات قانونی باشد، نامه‌ها به شهرداری فرستاده شوند و با پیش‌نهاد شهرداری، مجدد به شورا ارسال شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *