ضرورت سرعت بخشیدن به راه‌اندازی آرامستان جدید


رییس کمیسیون مسایل کلان شهر شورا تأکید کرد:

ضرورت سرعت بخشیدن به راه‌اندازی آرامستان جدید

رییس کمیسیون مسایل کلان شهر شورا با اشاره به محدویت دفن در آرامستان فعلی، خواستار سرعت بخشیدن به راه‌اندازی آرامستان جدید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، منصور ایرانمنش گفت: آرامستان فعلی، دیگر ظرفیتی برای دفن اموات ندارد؛ بنابراین، باید راه‌اندازی آرامستان جدید تسریع شود.

بابایی شهردار کرمان نیز درباره‌ی آرمستان جدید گفت: آرامستان جدید مشکلاتی از جمله نبود برق و آب و نیاز به جدول‌گذاری و درخت‌کاری داشت که این اقدامات 16 میلیارد تومان هزینه داشتند.

وی افزود: در بودجه‌ی امسال شهرداری، 10 میلیارد تومان برای تجهیز آرامستان جدید توسط شورا مصوب شد که در این رابطه در حال ساخت قبور سه‌طبقه و واگذاری آن‌ها هستیم تا منابع مالی مورد نیاز آرامستان تأمین شود.

بابایی ادامه داد: برای رفع مشکل آب، با هماهنگی آب‌منطقه‌ای کرمان، با استفاده از آب‌های زیرسطحی آب آرامستان با نصب یک لوله‌ی 110 تأمین شد؛ ضمن این‌که برای خریداری و نصب یک آب‌شیرین‌کن نیز آگهی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: یک گروه سرمایه‌گذار هم قرار است در محل آرامستان سلول‌های خورشیدی نصب کند تا دو مگاوات برق برای تأمین روشنایی محدوده‌ی آرامستان و ساختمان‌های این مجموعه تولید شود.

شهردار کرمان افزود: مؤسسه‌ی عسکریه هم به‌عنوان هدیه به مردم کرمان، تا سقف 800 میلیون تومان یک غسال‌خانه‌ی مجهز در آرمستان جدید خواهد ساخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *