راه‌اندازی مراکز فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی، ضرورت دارد


رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

راه‌اندازی مراکز فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی، ضرورت دارد

رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: راه‌اندازی مراکز فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی، ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در حاشیه‌ی افتتاح سه خانه‌ی فرهنگ شهرداری کرمان در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که پرداختن به مسایل تحکیم بنیان خانواده‌، از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نخستین جایی که استکبار جهانی با رسانه‌های مختلف مورد هدف قرار داده، خانواده است؛ بنابراین، باید در زمینه‌ی تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌ تلاش کنیم که راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ و فرهنگ‌سراها در سطح شهر، در همین راستاست.

وی افزود: امیدوارم در کنار فعالیت‌های عمرانی بسیار زیادی که در شهر کرمان در حال انجام است، شاهد تحولات بیش‌تر در حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی هم باشیم.

مشرفی هم‌چنین از شهردار و معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان به‌خاطر تلاش برای راه‌اندازی مراکز فرهنگی در شهر کرمان تشکر کرد و گفت: حضور بانوان در شورای اسلامی شهر کرمان نیز موجب شده توجه شورای شهر به مسایل فرهنگی  و اجتماعی بیش‌تر شود.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی و آی‌تی شورا، مسایل فرهنگی را با جدیت دنبال می‌کند؛ ضمن این‌که دیگر بانوان عضو شورا در کمیسیون‌های مختلفِ بهداشت، خدمات شهری و اجتماعی نیز موجب توجه ویژه‌ی شورای اسلامی شهر کرمان به مسایل مختلف فرهنگی و اجتماعی شده است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *