شورای عمومی مورخ 19/7/88

نشست عمومی این هفته شورا با حضور اکثر اعضای شورا در محل ساختمان شورا تشکیل گردید. در این نشست که آقای مهندس سیف الهی ، شهردار محترم کرمان ، نیز حضور داشت به مشکل پروندة یکی از شهروندان رسیدگی شد. سپس مصوبه کمیسیون های فنی و مهندسی ،  بودجه و امور حقوقی ، خدمات شهری و بهداشت و بانوان ، جوانان و مشارکت های مردمی در صحن شورا قرائت گردید و به تصویب نهایی رسید.

 

 

مصوبه های کمیسیون فنی و مهندسی مشتمل بر 7 نامه بود که شهروندان به شورا ارسال کرده بودند.

در قسمت تملک اراضی با اسناد دستی مقرر شد که آقای علی مهاجری ، رئیس شورا ، با دعوت از شخصیت های صاحب نظر و با ایجاد کمیته ای ، در حل مشکل موجود کوشش کنند.

مصوبه های کمیسیون بودجه و امور حقوقی نیز به طور عمده مشتمل بر 20 نامه مردمی و نیز چند نامه از شهرداری کرمان به منظور اخذ مجوز تملک چند ملک در نقاط مختلف شهر بود که کلیتاً بررسی و رسیدگی شد.

در کمیسیون خدمات شهری و بهداشت نیز 5 نامه از شهروندان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت. از جملة این نامه ها یکی موضوع اعتراض یک شهروند به نرخ دریافتی یکی از مسیرهای تاکسی بود و دیگری ، درخواست های مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان که قبلاً در جلسه ای مطرح شده بود و اینک در مورد آن تصمیم گیری شد.

در نشست کمیسیون بانوان ، جوانان و مشارکت های مردمی نیز مقرر گردید که فرم های ارسالی از سازمان ملی جوانان ، مربوط به اوقات فراغت جوانان ، به شهرداری کرمان ارسال و عمل گردد. در این نشست همچنین موضوع امنیت هر چه بیشتر بانوان در پارک جنگلی شهید باهنر بررسی شد.

موضوع احداث ایستگاه تندرستی در مدارس یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود. همچنین در جهت گرامی داشت روز ولادت حضرت معصومه (س) ، با وجود آن که خیابان هایی در شهر به نام های « مادر » و « کوثر » مزین است مقرر شد که یکی از خیابان های تازه احداث به نام « حجاب » مزین گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *