رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا خبر داد: افتتاح سرای محله در شهرک باهنر


رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا خبر داد:

افتتاح سرای محله در شهرک باهنر

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا از افتتاح سرای محله در شهرک باهنر خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شورا، زهرا ایرانمنش، در نشست عمومی شورا با اشاره به گسترش فضاهای فرهنگی، هنری و ورزشی به‌عنوان یکی از وظایف شهرداری‌ها گفت: در همین رابطه با همت خانم خزایی، مکانی در شهرک باهنر برای راه‌اندازی سرای محله اختصاص پیدا کرده که پس از ایام شهادت امام رضا (علیه‌السلام) و ماه صفر، افتتاح خواهد شد.

وی هم‌چنین از برگزاری یادواره‌ی شهدا به همت همین مجموعه خبر داد.

ایرانمنش به نابه‌سامانی وضعیت تابلوهای تبلیغاتی شهر نیز اشاره و تصریح کرد: متأسفانه تابلوهای تبلیغاتی چهره‌ی شهر را نازیبا کرده است؛ بنابراین، مقرر شد برای سامان‌دهی تابلوهای تبلیغاتی به‌زودی نشستی برگزار و هم‌چنین اساس‌نامه‌ای برای این منظور نیز تدوین شود.

وی از ارایه‌ی پیشنهاد ساخت المان «آن 23 نفر» نیز خبر داد و اظهار امیدواری کرد این کار در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار گیرد.

ایرانمنش با اشاره به تغییر نام شهرک صنعتی گفت: با توجه به این‌که شهرک صنعتی، نام مناسبی است، با تغییر نام این شهرک مخالفت شد.

وی هم‌چنین گفت: در راستای ادامه‌ی اجرای تفاهم‌نامه با آموزش‌و‌پروش مبنی بر واگذاری برخی مدارس برای ورزش بانوان گفت: به‌زودی در نشستی با معاون پرورشی آموزش‌و‌پرورش این موضوع بررسی می‌شود تا مدارسی که برای این منظور تعیین شده، هرچه سریع‌تر برای تجهیز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

ایرانمنش به نامه‌ی علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اشاره کرد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست تعامل با شورا را دارند که مقرر شد در نشست‌های آینده از انجمن مفاخر و نمایندگان حوزه‌های مختلف فرهنگی برای حضور در نشست کمیسیون دعوت شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *