در دومین اجلاس روسای کمیسیون معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها تصویب شد: تالار گفتگو و زیست شبانه شهری


در دومین اجلاس روسای کمیسیون معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها تصویب شد:

تالار گفتگو و زیست شبانه شهری

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و حاشیه نشینی شورای اسلامی شهر کرمان در گفتگویی مصوبات دومین اجلاس روسای کمیسیون معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها را تشریح کرد.

رامین ارجمندکرمانی با اشاره به برگزاری دو روزه این اجلاس در مشهد مقدس گفت: در دومین اجلاس روسای کمیسیون معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها موضوعات متنوعی از جمله پیشنهاد احداث تالار گفتگو در شهرهای بزرگ مراکز استان ها و همچنین فراهم آوری زمینه های مناسب در ارتقای زیست شبانه شهری مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.

وی از عقد تفاهم نامه بین معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و مجمع روسای کمیسیون معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این سه پیشنهاد در جلسات کارگروه های سه گانه شهرسازی، بازآفرینی شهری و طراحی شهری و معماری مطرح شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

نائب رییس شورا از پیگیری تصویب و اجرای این سه مصوبه در شورای شهر و شهرداری کرمان خبر داد و افزود: کمیسیون معماری و شهرسازی شورا در جلساتی، احداث تالار گفتگو و فراهم کردن زیست شبانه در کرمان را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد تا این دو مورد در صورت تصویب در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

ارجمندکرمانی با اشاره به بازدید اعضای این مجمع از مراکز نوآوری شهرداری مشهد، طراحی و کارخانه در حال احداث محصولات نوآوری و شهرداری تمام الکترونیک منطقه 12 شهر مشهد گفت: این مهم، در راستای آگاهی از ارتقای سطح خدمات «شهروند الکترونیک» و تحقق شهر هوشمند صورت گرفته است.

گفتنی است در دومین اجلاس روسای کمیسیون معماری و شهرسازی کلان شهرها و مراکز استان ها که در مشهد مقدس برگزار شد مقامات و مسئولان کشوری در حوزه معماری و شهرسازی به ایراد سخن پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *