گلایه‌ی سخن‌گوی شورا از نام‌گذاری عجولانه‌ی یک بزرگ‌راه


گلایه‌ی سخن‌گوی شورا از نام‌گذاری عجولانه‌ی یک بزرگ‌راه

 سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان از نام‌گذاری عجولانه‌ی بزرگ‌راه «کرمان- باغین» به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گلایه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، حجت‌الاسلام ربانی در نشست عمومی شورا ضمن تسلیت مجدد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از حضور گسترده‌ی مردم در مراسم تشییع و هم‌چنین حضور مردم کرمان در مراسم ترحیم ایشان تشکر کرد.

وی با بیان این‌که خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قبل و بعد از انقلاب، بر کسی پوشیده نیست، گفت: حضور مردم در تشییع جنازه‌ی ایشان و هم‌چنین مراسم ترحیم، حکایت از قدردانی مردم از خدمت‌گزار خودشان دارد.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده با اشاره به مصاحبه‌ی رییس شورا مبنی بر نام‌گذاری یکی از میدان‌ها و یا معابر شهر کرمان به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: نام‌گذاری معابر باید از طریق شورا انجام گیرد؛ بنابراین، مسئولان محترم باید اجازه می‌دادند تا نام‌گذاری از مسیر قانونی انجام گیرد.

وی بر نظارت بر عملکرد نظام مهندسی ساختمان نیز تأکید کرد و گفت: نظام مهندسی ساختمان برای تأیید نقشه‌ها به ازای هر مترمربع 32 هزار تومان اخذ می‌کند که فشار زیادی بر مردم وارد شده؛ ضمن این‌که درآمد شهرداری را نیز کاهش داده است.

سخن‌گوی شورا اسلامی شهر کرمان در ادامه، به ساخت پل سیدی، پل ولی‌عصر و زیرگذر میدان آزادی اشاره کرد و خواستار ارایه‌ی گزارش درخصوص این پروژه‌ها شد.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده افزود: قرار بود پل ولی‌عصر در دی‌ماه‌ و میدان آزادی هم تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد، اما دی‌ماه روبه پایان است و به نظر می‌رسد میدان آزادی هم تا بهمن‌ماه به پایان نرسد.

وی هم‌چنین با بیان این‌که از ابتدای انقلاب، شاهد حضور استاندارهای مختلفی در کرمان بودیم و هر کدام از این استاندارها، خدمتی به شهر کرمان کرده‌اند، گفت: هیچ‌کدام از اعضای شورا منکر خدمات آقای رزم‌حسینی نیستند، اما اگرچه قرارگاه خاتم با واسطه‌ی آقای رزم‌حسینی به کرمان آمده، ولی دغدغه‌ی پروژه‌ها و مشکلات مالی آن‌ها بر دوش شهرداری و کارکنان شهرداری است تا جایی که برخی کارگران شهرداری، دوسه ماه حقوق نگرفته‌اند.

سخن‌گوی شورا با بیان این‌که نباید طوری صحبت کنیم که مردم فکر کنند فقط آقای استاندار تأمین‌کننده‌ی منابع مالی پروژه‌هاست، گفت: این شورا ریسک بالایی به خرج داده و در شرایط فعلی که شهرداری با مشکلات مالی بسیاری مواجه است، اجرای پروژه‌ها را پذیرفتیم، اما تمام بار و سختی کار بر دوش شهرداری است، منابع مالی هم توسط شهرداری تأمین می‌شود که مشکلاتی برای شورا و شهرداری ایجاد کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *