ساخت پل سیدی سرعت بیش‌تری می‌گیرد


رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

ساخت پل سیدی سرعت بیش‌تری می‌گیرد

 رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: ساخت پل سیدی سرعت بیش‌تری می‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی با بیان این‌که امروز شهردار کرمان چهار ساعت با پیمان‌کار پل سیدی جلسه داشتند، گفت: دو دهنه از پل آماده است و به‌زودی دو دهنه‌ی دیگر نیز نصب می‌شود.

وی افزود: دغدغه‌ی اعضای شورا در رابطه با پروژه‌ها ازجمله پل سیدی درست است و سعی می‌کنیم در این دوره از شورا پل سیدی به پایان برسد.

مشرفی در عین حال بیان کرد: البته پل سیدی مشکلات حقوقی زیادی داشت و بخشی از معطلی، به‌دلیل مشکلات حقوقی بود.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که شهردار کرمان فردا با مدیر پروژه‌های قرارگاه خاتم جلسه دارند، گفت: تصور نمی‌کنم زیرگذر میدان آزادی تا 22 بهمن به پایان برسد، اما امیدوار هستیم اطراف میدان آزادی باز شود و مردم بتوانند به‌راحتی تردد کنند.

مشرفی افزود: پل ولی‌عصر نیز آماده سگمنتال‌گذاری است.

یوسف جعفری عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز گفت: شهردای کرمان قرار بود ماهانه 5 میلیارد تومان پرداخت کند که به تعهدات خود عمل کرده است.

علی بابایی شهردار کرمان نیز درباره‌ی پل سیدی گفت: در آخرین جمع‌بندی که امروز با پیمان‌کار داشتیم، سه دهنه از پل سیدی نصب شده، عرشه پل‌ها در حال بتن‌ریزی است و دو دهنه هم ساخته شده که یکی از دهنه‌ها در محل است و یک دهنه هم در حال رنگ‌آمیزی است.

وی افزود: مقرر شد به‌زودی یک میلیارد تومان در دو قسط به پیمان‌کار پرداخت کنیم تا سرعت ساخت این پل بیش‌تر شود.

شهردار کرمان هم‌چنین از حضور مدیران قرارگاه خاتم در کرمان خبر داد و درباره‌ی پروژه‌های خاتم گفت: رینگ دور میدان آزادی بتن‌ریزی شده و آماده است.

بابایی افزود: 65 متر از انتهای خیابان بهمنیار نیز کار بتن‌ریزی انجام شده و پس از این‌که بتن به دوام برسد، انتهای خیابان شهید نامجو (اقبال) به کوچه‌ی شماره دو وصل خواهد شد.

وی از 10 هزار متر لوله‌کشی برای انتقال آب‌های زیرسطحی میدان آزادی خبر داد و گفت: حجم آب بالاست و روند اجرای پروژه را کُند کرده است.

بابایی افزود: طی چند روز آینده کار تعریض بخشی از خیابان استقلال انجام خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: همه‌ی شرایط فراهم است و پس از بتن‌ریزی خیابان بهمنیار، ترافیک دور میدان آزاد می‌شود و زیرگذرها باقی می‌ماند.

بابایی ادامه داد: پل چهارراه ولی‌عصر نیز قرار بود 14 دی‌ماه به بهره‌برداری برسد و هرچه از این زمان بگذرد، پیمان‌کار باید خسارت بدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *