رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد: آغاز تخریب املاک مسیر و بازگشایی محور گلبازخان


رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

آغاز تخریب املاک مسیر و بازگشایی محور گلبازخان

رییس شورای اسلامی شهر کرمان آغاز تخریب املاک مسیر و بازگشایی محور گلبازخان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، علی‌اکبر مشرفی در نشست عمومی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و خاطره‌ی شهدا و ایثارگران گفت: شهدا با نثار خون‌شان امنیت ما را تضمین کرده‌اند و ما نیز باید رهرو آن بزرگواران باشیم.

وی هم‌چنین با اشاره به آغاز تخریب املاک مسیری و بازگشایی محور گلبازخان، ضمن تشکر از شهردار کرمان برای انجام این کار ارزشمند گفت: معبر جدید گلبازخان  خیابان شهید تجلی را به خیابان معلم وصل می‌کند که با توجه به این‌که نیاز شهر کرمان به ایجاد محورهای شرقی – غربی ضروری است، این معبر می‌تواند در کاهش ترافیک این محدوده مؤثر باشد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: بازگشایی این محور 35 تا 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که علی‌رغم مشکلات کنونی شهرداری، شهردار کرمان این اعتبا را تأمین کرده که کار مهمی است.

مشرفی با بیان این‌که بازگشایی این معبر پس از 20 سال با همت شهردار کرمان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان آغاز شد، گفت: به گفته‌ی شهردار کرمان بازگشایی محور شرقی – غربی شهید ایرانمنش که موازی خیابان شریعتی از خیابان شهید چمران تا خیابان شهید باهنر است، در دستور کار قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم‌چنین به تشکیل کمیسیون‌های شورا اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم روند کار کمیسیون‌ها مثل سال قبل تداوم داشته باشد.

در ادامه، موضوع تشکیل کمیسیون‌های شورا مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست هفته‌ی آینده‌ی شورای عمومی دراین‌باره تصمیم‌گیری شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *