رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی خبر داد: نام‌گذاری معبری به نام ایرج بسطامی


رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی خبر داد:

نام‌گذاری معبری به نام ایرج بسطامی

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی از نام‌گذاری معبری به نام ایرج بسطامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، رؤیا دیوان‌بیگی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: معبر منشعب از بولوار «ملاصدرا» به نام «ایرج بسطامی» نام‌گذاری شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و آی‌تی نیز هم‌چنین ضمن تبریک دهه‌ی کرامت، خواستار تخصیص اعتبارات بیش‌تر از سوی شهرداری به برنامه‌ها‌ی «زیر سایه‌ی خورشید» شد.

وی هم‌چنین به نامه‌ی سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله مبنی بر اختصاص محلی برای نصب تلویزیون شهری اشاره کرد و گفت: فرمانده سپاه ثارالله کرمان، طی نامه‌ای به شورا، درخواست داشتند برای ارایه‌ی پیام‌های فرهنگی، محلی برای نصب تلویزیون شهری در اختیار سپاه قرار گیرد.

مشرفی رییس شورا نیز با بیان این‌که تلویزیون شهری سپاه بزرگ‌ترین تلویزیون شهری استان کرمان خواهد بود، گفت: قرار است علاوه بر پیام‌های فرهنگی، فعالیت‌های شورای اسلامی شهر کرمان نیز از این تلویزیون پخش شود.

علی بابایی شهردار کرمان نیز در این رابطه گفت: شورای ترافیک طی نامه‌ای نصب تلویزیون شهری را ممنوع کرده است؛ بنابراین، این تلویزیون باید در نقطه‌ای نصب  شود که از نظر شورای ترافیک بلامانع باشد.

در ادامه، ضمن تصویب نصب تلویزیون شهری سپاه، مقرر شد در رابطه با نصب این تلویزیون جانمایی و مکان مناسبی در نظر گرفته شود.

دیوان‌بیگی هم‌چنین به ارایه‌ی برخی دیگر از مصوبات کمیسیون فرهنگی و آی‌تی پرداخت که از آن جمله نام‌گذاری بود.

زهرا ایرانمنش رییس کمیسیون بانوان، خانواده و مشارکت‌های مردمی نیز به ارایه‌ی گزارش حجت‌الاسلام حسینی، معاون فرهنگی شهردار در رابطه با فعالیت‌های فرهنگ‌سرای کوثر اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از خدمات ارایه شده در فرهنگ‌سرای کوثر، متأسفانه به‌دلیل کم‌بود بودجه، از تعداد رشته‌های ارایه‌شده در این فرهنگ‌سرا کاسته شده است.

بابایی شهردار کرمان نیز در ادامه، در رابطه با بودجه‌ی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ گفت: امسال بودجه‌ی فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ از 400 میلیون تومانِ سال گذشته، به 470 میلیون تومان افزایش یافته است؛ بنابراین، کاهش رشته‌های فرهنگ‌سرای کوثر، به‌دلیل کم‌بود بودجه نیست.

وی افزود: چون تعداد شرکت‌کنندگان در برخی رشته‌ها به حد نصاب نرسیده بود، برخی رشته‌ها برگزار نشد.

در ادامه، ایرانمنش رییس کمیسیون بانوان به افتتاح خانه فرهنگ جدید در شهر کرمان اشاره کرد و گفت: مقرر شده خانه فرهنگ جدید «یاس» در خیابان شهید رجایی و «الغدیر»، برای بانوان راه‌اندازی شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *