چمران اسوه‌ی تعهد و تخصص بود


دکتر کمال جوانمرد عضو شورای اسلامی شهر کرمان ضمن گرامیداشت 30 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: او مرد عمل و نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت بود ابعاد وجودی آن بگونه ای است که توصیف آن والاتر از آن چیزی است که وصف کنیم

دکتر جوانمرد افزود: شهید چمران در دوران تحصيل شاگردي سخت‏كوش ، و در ميدان اجتماع مردي فداكار بود و از نخبگانی بود که علاوه بر ویژگی های علمی در مسائل سیاسی ، نظامی و عرفانی فردی موثر و دانشمند متعهد  بود، او جمع اضداد بود و از زمان خود جلوتر بود

عضو شورای شهر کرمان اظهار داشت: دکتر چمران الگویی برتر در تمامی عرصه ها ی علمی ، فرهنگی و نظامی برای جوانان نسل امروز و فردای این نظام و انقلاب است.

دکتر جوانمرد نماینده استان کرمان در شورای عالی استانها بیان داشت: مجاهدت و عشق به امام و انقلاب از ویژگیهای بارز شهید چمران بود که  پس از پيروزي انقلاب، در ايران سراپاي وجود خود را در خدمت حكومت جمهوري اسلامي و آرمانهای امام راحل کرده بود.

جوانمرد گفت: شهید چمران فردی متعهد و متخصص بود كه توان علمي خود را بدون ادعا در راه كمك به مستضعفان به كار مي‏گرفت،. به همين جهت تربيت يتيمان لبنان را، جايگزين تدريس و تحقيقات پيشرفته در مؤسسات با اسم و رسم امريكا نمود.

دکتر جوانمرد اظهار داشت: شهید چمران تراز جامعه دانشگاهی و ثمره تربیت اسلامی بود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *