شورای اسلامی شهر کرمان از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کرد.

کمال جوانمرد، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جز با تدابیر داهیانه امام راحل و مشارکت مردمی میسر نمی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان، سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور اکنون به یکی از قدرتهای، علمی، سیاسی و نظامی منطقه تبدیل شده است.

جوانمرد با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران، «روح» را به کالبد بی روح جهان دمید گفت: انقلاب اسلامی، متعلق به تمامی اقوام و فرهنگ‌های ایران است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان با تاکید بر اینکه پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، حقانیت این نظام مقدس بر جهانیان به اثبات رسیده تاکید کرد: امروزه، انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با استبداد و استعمار، اقصی نقاط گیتی را در برگرفته و به عنوان کانون تحولات جهان محسوب می شود.

جوانمرد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رشد 3 برابری متوسط جهانی در ارائه و چاپ مقالات علمی، کسب عنوان موفق ترین کشور جهان در مبارزه با بی سوادی از سوی مرکز فرهنگی سازمان ملل (یونسکو)، دستیابی به فناوری های صلح آمیز هسته ای، ارسال ماهواره به فضا و سلول های بنیادین تنها گوشه ای از افتخارات و دستاوردهای کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان در پایان سخنان خود از مردم غیور کشور دعوت کرد تا با حضور حماسی و آگاهانه خود در راهپیمایی باشکوه 22بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و انقلاب بار دیگر عزم و اراده خود را  به جهانیان نشان دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *