به میزبانی شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد:

چهارمین اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون‌های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور

چهارمین نشست هم اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور در سالن سادات شهرداری کرمان برگزار شد.
درابتدای این نشست که با هدف گفت و گو پیرامون مسائل شهری و با شرکت روسای کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی مراکز استان ها برگزار شد، شرکت کنندگان به تبادل نظر و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای حل مهمترین معضلات و مسائل شهر پرداختند.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان در ادامه این نشست گفت: امروز چهارمین نشست روسای کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان ها را داریم که برای نخستین مرتبه در کرمان پایتخت جهانی مقاومت برگزار می شود.
محمود بابایی هدف از برگزاری این نشست گفت و گومحور را تبادل نظر و تعامل بین کمیسیون های فرهنگی،برشمرد و افزود: در فضای فرهنگی و اجتماعی سراسر کشور ما موضوعات مشترکی داریم که باید در باره آن گفت و گو انجام شود تا به نتایج خوبی برسیم.
وی تصریح کرد: هویت بخشی به شهرها و استان ها از مسائل مشترک است که هر شهر یک الگو را در پیش گرفته تا به این موضوع بپردازیم.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد:گفتگو و به اشتراک گذاشتن نظرات می تواند کمک کند تا برای به هدف رسیدن و پرهیز از هزینه های جانبی راه هایی را برای حل مسائل انتخاب کنیم.
وی اظهار داشت: امیدواریم در این نشست ها پیشنهادات و نظارت و راهکارهایی که مطرح شود تا مسائل فرهنگی، اجتماعی شهر بهتر مدیریت شود.
بابایی افزود: برگزاری این نشست ها به تدریج بهتر و همفکری ها نیز به خوبی انجام می شود و مطمئن هستیم ظرفیت ها بهتر از قبل خواهد شد.
گفتنی است آیین پایانی چهارمین نشست روسای کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شوراهای اسلامی مراکز استان ها و هفتمین اجلاسیه شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی روز جمعه ۲۴ آذر در سالن دانشور شهرداری کرمان برگزار می شود.