«بسمه تعالی»

پیام تبریک شورای اسلامی شهر کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

“یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال”

به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار

حلول سال نو نوید بخش افکار نو،تولد دوباره طبیعت و پیام آور مهر و  محبت است و بهار،نماد و جلوه گاه الهی در بازآفرینش طبیعت و نوروز طلیعه تولدی دیگر و طلوع مجدد بر انسان برای از خود رستن و به حضرت دوست پیوستن است. بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان و شعری است که پایان رؤیا‌های ناتمام را تفسیر می‌کند.

 بهار آغاز راهی جدید برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزوست که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت. اگر ظاهر بهار را که فصل نو شدن است، در کنار باطن آن قرار دهیم، حقایق عالم هستی آشکار می گردد و به تعبیر شاعرانه:

بسی گردش کند گردون

بسی لیل و نهار آرد

پس هدف ما در بهار، باید تأسی از طبیعت باشد در جوان شدن و نو شدن!

رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید بهتر از گذشته باشد و شایسته است که همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز زمان تغییر، با هم برای هم و به یاد هم، دست به دعا برداریم و از آفریدگار دو عالم بخواهیم که:

ای گرداننده ی دلها و دیده ها، ای تدبیرگر شب ها و روزها، ای دگرگون کننده ی سال ها و حال ها، حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما.

ما بندگان خداوند متعال وظیفه داریم در این موسم نو شدن، همگام با تمامی عناصر جهان، نو شدن خود را به منصه ظهور رسانیم. بدون شک نو شدن با تکیه بر ظرفیت های وجودی است که امکان ظهور می یابد و ظرفیت ها در اثر عملکردها و حاصل داده ها و ستانده های ما در روزگاران دور و نزدیک است.

سالی گذشت و سالی دیگر در پیش رو …

در سالی که گذشت مدیران،کارشناسان،کارکنان و کارگران شهرداری همه و همه تلاش کردند تا

محیط زندگی را زیبا کنند و زیبا و پاکیزه نگه دارند.

جا دارد که همت و تلاش آنان قدر دانسته شود و پیمان ببندیم که در سال پیش رو همت خود را برای آسایش شهروندان عزیز مضاعف نماییم.

سال جدید را به همه شهروندان و همکاران،صمیمانه تبریک می گوییم و از خدای لایزال بهبودی و بهروزیشان را خواستاریم و امید که گل زیبای زندگیشان با بهار طبیعت شکوفاتر شود و سربلندی و سلامت،ره توشه راهشان گردد.

شوای اسلامی شهر کرمان