قدردانی شورای اسلامی شهر کرمان از فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان

شورای اسلامی شهر کرمان در جلسه علنی، با دعوت از سردار حسین معروفی فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان، از وی تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش کرمان آنلاین، سردار حسین معروفی در جلسه شورای عمومی شهر کرمان که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد، ضمن تشکر از اعضای شورای شهر برای خدمت صادقانه، گفت: در جامعه کنونی بیشتر از هر چیزی به استحکام درونی نیاز داریم و اگر این مورد را در اصول حقیقی کار خود قرار ندهیم، دچار تزلزل می‌شویم.

وی اخلاص در عمل را از ویژگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست، افزود: ما باید با الگو‌گیری از سردار بزرگ، سیاست را اخلاقی کرده و در مورد هر کس به راحتی قضاوت نکنیم.

معروفی، عمل‌کردن بر اساس دستورات پیامبر اسلام(ص) را موجب همکاری و استحکام درونی دانست و با تاکید بر گفته امام(ره) که ما باید خدا را همه جا حاضر و ناظر ببینیم، تصریح کرد: این موضوع همان نکته‌ای است که شهید سلیمانی بر آن تاکید داشته است.

فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه اندیشه زیبا، عمل زیبا را نیز را به دنبال دارد، ادامه داد: اگر با نیت و اندیشه خوب خدمت‌گزاری کنیم، مردم خودشان با ما همراه می‌شوند و این همان استحکام درونی جامعه است.
وی افزود: کسی که به دنبال سمت و منسبی است، خود را خدمت‌گزار مردم نمی‌داند و اهداف شخصی را در اولویت قرار می‌دهد؛ که امیدورایم مدیران ما دچار چنین چالشی نشوند.
معروفی، خطاب به اعضای شورای شهر کرمان، گفت: شما منتخب مردم هستید و با توجه به اعتماد مردم به شما، خدمت‌گزاری در شورای شهر، فرصتی ارزنده در راستای اجرای اوامر خداوند محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر چه قدر ما مدیران خدمت کنیم، مردم به آینده خود امیدوار‌تر هستند و کمتر ناسازگاری و مخالفت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: بزرگترین فسادهای اقتصادی را سپاه مشخص کرد و اقداماتی انجام داد که همه در راستای انجام وظیفه واقعی بود .

معروفی، خطاب به اعضای شورای شهر تاکید کرد: اجازه ندهید شورای شهر، خارج از وظایف قانونی خود به حاشیه برده شود و از وظایف مردمی خود دور بماند.

وی با بیان اینکه بهترین سیستمی که در وهله اول می‌تواند کارآمد‌بودن نظام را مطرح کند، کارکرد شورای شهر است، تصریح کرد: اینجا نگاه مذهبی ، قومی و سیاسی وجود ندارد و هر اقدامی مبتنی بر نگاه صادقانه است و این را مردم به خوبی می‌بینند .
فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان، ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای مومن و خداترس در شورای اسلامی شهر کرمان، گفت: شیرینی این همگرایی زمانی است که خدمات خوبی انجام شود و جوانان شورای شهر با تکیه بر افراد پیشکسوت، در شهر کرمان، تحول ایجاد کنند.

وی همچنین با ارج‌نهادن زحمات شورای شهر پنجم، گفت: شورای شهر ششم نیز با درنظر گرفتن منافع مردم و شهر اقدامات خوبی در دست اقدام دارند.


معروفی، در بخشی از سخنان خود بر شناخت شخصیت والای شهید سلیمانی تاکید و بیان کرد: هرکس بخواهد امامت و ولایت را بشناسد، زندگی و شخصیت سلیمانی را باید مطالعه کند.

وی در ادامه طرح‌ریزی برای ایجاد برنامه منسجم در آستانه برگزاری سومین سالگرد سردار دلها را لازم دانست و ادامه داد: حضور پربرکت سردار عزیز موجب جذب گردشگران از کشورهای مختلف جهان شده و لازم است در سومین سالگرد سردار دلها، به این موضوع توجه و تحول بزرگی ایجاد شود.
فرمانده پیشین سپاه ثارالله استان کرمان، از وجود ۴۲۴ هزار گردشگر برای زیارت مزار مطهر سردار دلها از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: حضور مردم جهان از ۷۵ ملیت دنیا نشان‌دهنده اهمیت و شناخت سردار بزرگ ایرانی در جهان است؛ بنابراین این موهبت موجب تولید ثروت برای مردم کرمان می‌شود و نیاز است با برنامه‌ریزی اصولی به این هدف دست یافت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر در این زمینه، نقش بزرگی برای خدمات اجتماعی و فراهم‌کردن زیرساخت دارند، خطاب به اعضای شورای شهر، گفت: مدیریت اجتماعی دست شماست؛ زیرا می‌توانید با درایت کافی، تحول بزرگی را ایجاد کنید.
رییس کمیسیون بودجه ، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرمان، نیز به خدمات ارزنده سردار معروفی اشاره کرد و وی را نقطه ثبات و اتکا در کرمان دانست .
حسین چناریان، با تاکید بر اینکه مردم کرمان خدمات سردار معروفی را فراموش نخواهند کرد به نقش‌آفرینی وی در دوران خدمت خود اشاره کرد و افزود: سردار در ترویج مکتب سلیمانی و پیشرفت کرمان نقش بی‌بدیلی داشتند؛ بنابراین خدمات مخلصانه وی بدون هرگونه سمت و سوی سیاسی، در خاطره مردم کرمان به یادگار خواهد ماند.
لازم به ذکر است: در ادامه این نشست، محمود بابایی نایب ریس شورای اسلامی شهر کرمان، با قرائت متن تقدیرنامه سردار حسین معروفی، وی را ایثارگر و پاسدار حریم انقلاب اسلامی خطاب کرد و خدمات شایسته وی را در راستای محرومیت‌زدایی و انجام وظیفه ستود.