منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان:

امیدواریم درباره سه راهی شرف آباد با بینش و اطلاعات کامل‌تری تصمیم‌گیری شود

نشست تخصصی کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور اکثریت اعضا و تعدادی از متخصصان و استادان دانشگاه در حوزۀ معماری و شهرسازی و عمران برگزار و به‌صورت زنده نیز از اینستاگرام پخش شد.

منصور ایرانمنش رئیس این کمیسیون با اشاره به مباحثه و تصویب مصوبه دربارۀ سه‌راهی شرف‌آباد در شورای پنجم گفت: با شروع کار شورای جدید اما مقداری علامت سوال جلوی انجام پروژه گذاشته شد و به این نتیجه رسیدیم با وسواس و دقت‌نظر بیش‌تری کار انجام شود و دچار اشتباهات گذشته نشویم که از جملۀ آن زیرگذر آزادی است که برخی آن را اشتباه می‌دانند و موجب رضایت شهروندان نشده است.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم تبعات منفی و خطاها در اجرای این پروژه به حداقل برسد، افزود: تیم‌های کارشناسی و مشاوره‌ای در جلسات قبل سناریوهای مختلفی را ارائه کردند، هفتۀ قبل با انجمن علمی دانشگاه باهنر نیز جلسه‌ای داشتیم و امروز در خدمت تعدادی از استادان که در جلسات قبلی نبودند هستیم. در این جمع موافقان و مخالفان حضور دارند و امیدواریم جمع‌بندی این باشد که دوستان شورا با بینش و اطلاعات کامل‌تری تصمیم‌گیری کنند.

شایان ذکر است در این جلسه، دکتر کورش افضلی شهرساز و رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد کرمان، نوید ندیمی دکترای حمل‌ونقل و ترافیک و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه باهنر، دکتر مریم‌فدایی‌قطبی معمار، شهرساز و استاد دانشگاه آزاد کرمان، دکتر معین عسکری کارشناس حمل‌ونقل شهری و دکتر رامین ارجمندکرمانی معمار و عضو شورای پنجم شهر کرمان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه چرایی احداث سه راهی شرف آباد پرداختند.

گفتنی است تصمیم گیری نهایی درباره احداث این سه راهی به نشست امروز کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر موکول شد.