رییس شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم معارفه شهردار منتخب: مجموعه شهرداری خدمتگذار همه شهروندان هستند


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم معارفه شهردار منتخب:

مجموعه شهرداری خدمتگذار همه شهروندان هستند

 

علیرضا نادری، رییس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام میلاد حضرت محمد (ص) شروع خدمت در شهرداری کرمان را یک اتفاق مبارک دانست.

وی با بیان این که کار در شهرداری بسیار سخت و طاقت فرسا است گفت: خدمت در حوزه شهرداری تلاش شبانه روزی می طلبد.

نادری با اشاره به نقش موثر پاکبانان در سلامت شهروندان افزود: همه شما در مسیری قرار گرفتید که زندگی آرام، سالم و منظمی برای شهروندان فراهم کنید.

به گفته نادری در همان نشست ها تخصص های مورد نیاز شوراهای شهر شناسایی شده و دعوت از آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به انتخاب شورای همدل و همسو در دوره ششم افزود: با این حال تفاوت های سلیقه ای طبیعی است و در پیشرفت بهتر کار موثر است.

رییس شورای شهر کرمان با بیان این که دوستان ما قبل از انتخابات نیز به فکر انتخاب شهردار بودند گفت: به همین دلیل به محض انتخاب در شورا، انتخاب سرپرست شهرداری و همچنین شهردار کرمان در دستور کار قرار گرفت.

نادری با اشاره به تهیه فراخوان انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا افزود: لیست 126 نفره ای از افراد و اقشار مختلف به شورا ارائه و در جلسات طاقت فرسا ارزیابی شد.

وی همچنین به گزینش نهایی پنج نفر از نامزدهای شهرداری کرمان اشاره و تاکید کرد: در این میان به گرایشات سیاسی آنان توجه نشد و صرفا تخصص و توانمندی آنان مورد توجه اعضای شورا قرار داشت.

نادری ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی مهندس پوراسماعیلی سرپرست شهرداری اظهارامیدواری کرد: مدیران شهری با همه توان مجموعه شورا و شهرداری را پیش برده و کار ماندگار و مثال زدنی در کشور به یادگار بگذارند.

وی با بیان این که شهرداری یک مجموعه سیاسی نیست اظهار داشت: شهردار، مدیران و کارکنان شهرداری می توانند گرایش سیاسی داشته باشند اما در شهرداری خدمتگذار همه شهروندان هستند.

در ادامه شهردار کرمان با اشاره به نشست ها و بازدیدهای غیر رسمی خود از فضاهای شهر و شهرداری کرمان گفت: تغییرات حاصل از مدیریت مهندس پوراسماعیلی در دوره موقت سرپرستی نشانه روحیه جهادی و بسیجی وی است.

سعید شعرباف تبریزی شورای ششم کرمان را دارای ویژگی خاصی دانست و افزود: با این حال و در مقایسه با پنج کلانشهر دیگر ترکیبی از تخصص های متنوع، تجربه های باارزش و جوانی است که فرصتی بی نظیر محسوب می شود.

وی با بیان این که شهرداری ها اولین رده مواجهه مردم با حاکمیت هستند اظهار داشت: بسیاری از اعتقادات دینی و انقلابی مردم در وهله اول متاثر از رفتار مجموعه شهرداری در زمینه های مختلف خدمات شهری است.

به گفته شهردار کرمان، کارهای ساده مثل حس آرامش، محیط سالم تفریحی و فضای امن اجتماعی سرمایه اجتماعی نظام را بالا می برد.

شعرباف کرمان را یک جهانشهر توصیف و تاکید کرد: مدیریت شهری کرمان بایستی بر اساس دو دوره داشته های فرهنگی و تاریخی و ظرفیت های گردشگری مبتنی بر زیارت مزار سردار شهید سلیمانی از همه پتانسیل ها فارغ از تقسیم بندی های سیاسی مجموعه ای پرتوان و جوان استفاده کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *