دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان


دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان با هدف تعامل بیشتر بین شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امیدواریم با هم افزایی و تعاملاتی که بین شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی صورت می گیرد شاهد ترویج هر چه بیشتر تعالیم دینی و قرآنی در سطح جامعه باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه سازمان تبلیغات با شورای ششم همفکر و همسو است،گفت:باید در مقام عمل با وحدت،انسجام و یکپارچگی گام برداریم تا بتوانیم در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب اسلام و شناساندن آن به مردم،موفق باشیم.

حجت الاسلام حقانی افزود:موفقیت و پیشرفت در حوزه فرهنگی تنها با تلاش گسترده و خرد جمعی امکان پذیر است و امیدواریم با همکاری شورای شهر و شهرداری به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد:مهم ترین رسالت و وظیفه ای که بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است تبلیغ دین و اطلاع رسانی دینی است که مایه سعادت بشری و خوشبختی انسان هاست و باید در این امر تبلیغ دین توجه ویژه به جوانان و نوجوانان صورت بگیرد .

حقانی تصریح کرد:این سازمان نسبت به فعالیت های مساجد،گروه های خودجوش مردمی و هیئات مذهبی احساس مسئولیت خاصی دارد و در حمایت از آن ها همواره تلاش می کند.

وی اظهار داشت: بایستی زمینه تعامل همه جانبه شورای اسلامی شهر و سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شود تا بستر توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای شهر و شهروندان فراهم شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *