در نشست شورای اسلامی شهر کرمان با فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح شد: ضرورت تعامل شورا با پلیس در ارتقای امنیت شهر کرمان


در نشست شورای اسلامی شهر کرمان با فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح شد:
 ضرورت تعامل شورا با پلیس در ارتقای امنیت شهر کرمان
 
علیرضا نادری، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن خوشامدگویی به فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهور، از آنان خواست شورای شهر را یکی از یگان های نیروی انتظامی محسوب کنند. 
وی همچنین نقش آفرینی  شورا و شهرداری را در ارتقای امنیت اجتماعی شهر ضروری عنوان کرد. 
سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده نیروی انتظامی استان در ابتدای این نشست موفقیت اعضای شورای ششم را در جلب اعتماد مردم کرمان و خلق حماسه ای ملی و سیاسی تبریک گفت.
وی با بیان این که در گام دوم انقلاب مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیدند افزود: مردم علی رغم تمام محدودیت ها حضور خوبی داشتند و انتخاب بابصیرتی کردند.
سردار ناظری لزوم تکرار اقدامات ارزشمند شوراهای گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شما نیز با خلاقیت و درک شرایط امروز در ارائه خدمات شبانه روزی موثر باشید.
وی با بیان این که نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در خدمت مردم است افزود: با این حال اما مأموریت های این نیرو بدون کمک سازمان ها و نهادهای دیگر نخواهد بود.
به گفته وی شوراها و شهرداری ها در اکثر مأموریت های ناجا همراه هستند و مسئولیت دارند.
سردار ناظری با اشاره به حوزه ترافیک به عنوان خدمت مشترک پلیس و شهرداری اظهار امیدواری کرد: با همکاری های دوجانبه بتوانیم وضعیت امنیتی کرمان را متحول کنیم.
وی با اشاره به شاخص های امنیتی بالای استان در کشور گفت: با این حالا لازم است این شاخص ها ارتقا یافته و اهداف مشترک با اولویت بندی محقق شود.
فرمانده نیروی انتظامی نظارت تصویری و دوربین های پلاک خوان را از تجهیزات جدید هوشمندسازی پلیس کرمان عنوان و تاکید کرد: مشکلات و معضلات بجا مانده از سال های اخیر به حمایت و مشارکت شورا و شهرداری نیاز دارد.
سردار ناظری توسعه کلانتری ها را با توجه به بافت جمعیتی جدید شهر ضروری دانست و افزود: در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین نیازمند زمین برای احداث کلانتری هستیم. 
حسین چناریان نیز با انتقاد از دستگاه هایی که وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند گفت: مشکلات حوزه های اقتصادی و امنیتی ناشی از عدم کارکرد مفید دستگاه های مختلف است.
وی شورا و شهرداری را دارای وظیفه مشترک و نزدیک با پلیس دانست و افزود: کارکردهای تعاملی مناسب می تواند زندگی مردم را بهتر کند.
فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان با بیان یان که شورای ششم انگیزه خدمت به مردم را داراست اظهار داشت: باید بتوانیم در یک تعامل دائمی و ایجاد زیرساخت های امنیت اجتماعی، آرامش و امنیت تحقق بخشیم.
به گفته چناریان، رویکرد پلیس در حوزه های علمی و اجتماعی دو نهاد می‌تواند در راستای مطالبات مشترک پیش رود.
وی همچنین پیشنهاد داد: تکمیل مرکز مدیریت پایش تصویری بهره وری را افزایش داده و امنیت و رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *