رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان: توجه به کمیسیون ویژه گردشگری ضروری است

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان:

توجه به کمیسیون ویژه گردشگری ضروری است

 

منصور ایرانمنش، رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به نقش تعامل مطلوب سرپرست شهرداری با شورا در موفقیت نسبی خدمات رسانی گفت: انتخاب کمیسیون های تخصصی و عضویت در آن ها محدودیت ندارد و با توجه به نیازهای شهر، قابل تغییر است.

وی همچنین توجه به کمیسیون ویژه گردشگری را ضروری دانست و افزود: با توجه به وجود مزار سردار شهید سلیمانی، کرمان زیارتگاه گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد.

ایرانمنش تکمیل آرامستان “بهشت کریمان” و پیاده راه ارگ را مهم ارزیابی و تاکید کرد: کسبه نگران وضعیت اقتصادی خود هستند و بهتر است شهرداری با سپردن کار به کادر امانی، یکی از نقاط مهم شهر کرمان در رونق اقتصادی و گردشگری را به طور ویژه پیگیری کند.

وی اصلاح لوایح شهرسازی با تشکیل کارگروه تخصصی و رفع سردرگمی در اخذ عوارض و ارزش افزوده را خواستار شد.

این عضو شورا اجرای لوپ های پل ایثار را از نگرانی های شورای پنجم و همچنین شهروندان دانست و افزود: در دوره گذشته شورای شهر و با ورود دستگاه های نظارتی تملک های اصلی صورت گرفته و امید است پروژه به بهره برداری کامل برسد.

ایرانمنش با تاکید بر ضرورت اجرای کامل پروژه بلوار سردار شهید سلیمانی گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی شریان های شرق به غرب نیاز بود این پروژه بزرگ فازبندی شده و با جدیت به سرانجام برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *