رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرمان: پروژه بلوار سردار شهید سلیمانی در طرح جامع تفصیلی و ترافیک قرار دارد

رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرمان:

پروژه بلوار سردار شهید سلیمانی در طرح جامع تفصیلی و ترافیک قرار دارد

 

حسین چناریان، رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این که لازم است پروژه هایی که تبعات اجتماعی و حقوقی دارند بر اساس سبقه شان در کمیسیون های تخصصی ارزیابی شوند گفت: پروژه بلوار سردار شهید سلیمانی در طرح جامع تفصیلی و ترافیک قرار داشته و ضرورت اجرای آن ها مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته است.

به گفته وی، تعطیل کردن پروژه هایی که شروع شده و در فرآیند قانونی ادامه یافتند خسارات میلیاردی دیرکرد و نقض قرارداد به شهرداری وارد می کند.

چناریان از سرپرست شهرداری خواست پروژه های شهری را طوری مدیریت کند که نتیجه خوبی برای شهر و شهروندان داشته باشد.

وی با اشاره به پخش زنده جلسات شورای عمومی از طریق رسانه های مجازی افزود: بهتر است روی مسائل اصلی جلسه و خروجی کار تمرکز کنیم و از جلسه بعد بر اساس دستور کار و تقسیم عادلانه زمان پیش رویم.

رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه گذاری از تحقق 82 درصدی بودجه شهرداری در سال 99 خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین بودجه 1400 شهرداری در چهارماهه اول 284 میلیارد تومان تصویب شده که با هزینه در دو بخش عمرانی و جاری به نظر می رسد توازن پیش بینی شده صورت نگرفته و بهتر است با مدیریت مناسب پروژه ها درآمدهای مورد نظر شهرداری محقق شود.

چناریان تعیین اولویت ها را ضروری دانست و افزود: نیاز است با تفریغ و متمم بودجه جابجایی هایی در آن صورت بگیرد.

وی همچنین اظهار داشت: برنامه چهارساله شهرداری در پایان دوره پنجم به شورا ارائه شد  که نیازمند بررسی ها و اصلاحاتی است تا در آینده مبنای کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *