رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم افتتاح چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی: شورا بستر اجرای پیشنهادات فرهنگی شهرداری را فراهم کرده است


رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم افتتاح چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی: 

شورا بستر اجرای پیشنهادات فرهنگی شهرداری را فراهم کرده است 
 
استاندار کرمان در آیین افتتاح چهارمین سمپوزیوم ملی مجسمه سازی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد باارزش فرهنگی هنری گفت: شورا و شهرداری به تنوع خدمات شهری در حوزه های عمرانی، فرهنگی، زیباسازی و تفریحی ورزشی توجه ویژه ای نشان دادند. 
علی زینی وند با بیان این که شهرهای بزرگی چون کرمان نقش تاریخی خود را برای مردم استان و به تبع آن ایران، ایفا کرده اند افزود: به نظر می رسد در ماه های پایانی این دوره از مدیریت شهری کارنامه قابل قبولی از شورا و شهرداری کرمان ارائه خواهد شد. 
همچنین رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در ابتدای این آیین گفت: شهرداری کرمان در تعامل با دستگاه های دیگر، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مفیدی را انجام داده است.
محمد فرشاد با اشاره به اجرای کنسرت خواجوی کرمانی، برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی کودکان، راه اندازی خانه های فرهنگ مشارکتی و نصب المان های سردار شهید سلیمانی در تعامل با سپاه و اداره ارشاد افزود : شورای شهر همه پیشنهادات فرهنگی شهرداری را در کمیسیون های مرتبط بررسی و بستر اجرای آنها را فراهم کرده است.
وی با تقدیر از شهردار، مدیران میانی و کارشناسان شهرداری اظهارامیدواری کرد: چند ماه پایانی مدیریت شهری به نحو مطلوب انجام شده و به دوره بعد تحویل داده شود.
شهردار نیز ضمن تقدیر از همدلی و همراهی اعضای شورا در این دوره گفت: از نگاه خوب اعضای شورا به مسایل فرهنگی و هنری شهر تشکر می کنم و به جرات می‌گویم تنها شهرداری هستم که در دوران خدمتم دغدغه شورا را نداشته ام.
چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی با حضور مسئولان ارشد شهری، اعضای شورای شهر، هنرمندان ملی و بین المللی و جمعی از رسانه ها در محل سالن سادات شهرداری افتتاح شد.
شایان ذکر است در این مراسم بیش از ١١٠ هنرمند با ٢٢۴ اثر هنری شرکت کردند که در نهایت ١٢ اثر به مرحله آخر راه یافت.
گفتنی است چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی کرمان از ۵ تا ٢٧ فروردین در محل جنگل قائم جنب دریاچه برگزار می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *