رییس شورا در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان خواستار شد: ادامه برنامه های فرهنگی در دوره جدید مدیریت شهری


 
 
رییس شورا در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان خواستار شد:
 
ادامه برنامه های فرهنگی در دوره جدید مدیریت شهری
 
 
 
نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور اعضا، شهردار و معاون مالی و اقتصادی شهردار در محل سالن سادات شهرداری برگزار شد.
 
رییس شورا ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و با آرزوی سلامت و سعادت برای همه در آستانه سال جدید و با اشاره به نشست مشترک کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری گفت: طرح ها و برنامه های مهمی در این سه حوزه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در دست اقدام است و امید است این فعالیت ها در دوره بعدی شورا و شهرداری نیز ادامه یابد.
 
محمد فرشاد ضمن تقدیر از اعضای شورا و شهردار اظهار امیدواری کرد: در دوره جدید مدیریت شهری که از شش ماهه دوم سال آینده آغاز می شود نیز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری باشیم.
 
وی با بیان این که مطالبات مردم کرمان در خصوص اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام تا پایان این دوره به سرانجام می رسد افزود: در روز عید مبعث بهره برداری از تقاطع غیرهم سطح سربازان گمنام (چهارراه کشاورز) آغاز شد  و تملک املاک مسیری پروژه های میدان آزادی و چهارراه احمدی و پل ایثار نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
 
در ادامه رامین ارجمندکرمانی، رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و حاشیه نشینی با بیان این که مبحث ارزش افزوده موضوعی میان کمیسیونی بود گفت: با این حال اما کمیسیون معماری با بررسی کارشناسی این مهم در چندین جلسه، مصوبه ای با چهار بند به تصویب رساند.
 
محمدجواد کامیاب، رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران نیز با اشاره به تقاطع غیرهم سطح شهید بهشتی (سیدی) گفت: خوشبختانه مطالبات پیمانکار این پروژه تا پایان سال پرداخت خواهد شد.
همچنین علی خدادادی، رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست از آماده سازی آرامستان جدید تا پایان سال جاری خبر داد.
فتح الله مویدی، رییس کمیسیون حقوقی و نظارت نیز با اشاره به نامه های رسیده به این کمیسیون گفت: اعضای این کمیسیون به درخواست های متقاضیان رسیدگی و  نسبت به تامین خواسته های آنان در چارچوب ضوابط موافقت کردند. 
سپس حسین چناریان، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار از موافقت اعضای کمیسیون با بودجه شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون همچنین با خرید سه قطعه زمین اطراف ساختمان شهرداری و تهاتر با مالک آن موافقت کردند.
وی همچنین به پیشنهاد شهرداری مبنی بر خرید ساختمان مجزا برای سازمان فاوا اشاره کرد.
احمد حسن زاده، رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان گفت: در موضوع تهاتر باید هدف گذاری کرده و ضمن بررسی مجدد موارد موردنظر تصمیمی بگیریم که با سازوکار شورا و شهرداری تنظیم باشد.
وی پیشنهاد داد: زمینی در نقطه دیگر شهر بر اساس اهداف و برنامه های ویژه سازمان فاوا به این مهم اختصاص یابد.
رییس شورا نیز با بیان این که اعضای شورا بر نامناسب بودن ساختمان فعلی فاوا اتفاق نظر دارند گفت: بهتر است فایده و هزینه هر تصمیم بررسی شود.
فرشاد با بیان این که ضروری است ساختمان سازمان فاوا در مرکز شهر تهیه شود افزود: با این حال بهتر است ساختمان هایی که شهرداری مالک آن ها است تکمیل شده و به سازمان های تابعه شهرداری اختصاص یابد.
مویدی نیز در ادامه پیشنهاد داد: ساختمان متعلق به سازمان تاکسیرانی می تواند با صرف هزینه کمتر تکمیل و در اختیار سازمان فاوا قرار گیرد.
در پایان با مصوبه این کمیسیون به شرط صرفه و صلاح شهرداری موافقت شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *