از سوی شورا و شهرداری کرمان؛ از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل شد


از سوی شورا و شهرداری کرمان؛

از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل شد

 

نشست مجازی تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری با حضور آنلاین نائب رییس شورا، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان، شهردار و مدیریت امور بانوان و خانواده شهرداری و همچنین بانوان شاغل در شهرداری کرمان برگزار شد.

رامین ارجمندکرمانی ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن گفت: شورای پنجم با تشکیل کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان به ریاست دو تن از بانوان فرهیخته استان، از ابتدای امر گام های مثبت و موثری در زمینه رفع مسائل و مشکلات بانوان کرمانی برداشته است.

وی با بیان این که برخی از فعالیت های حوزه زنان در شهرداری حاصل تلاش ریاست کمیسیون فرهنگی،هنری و بانوان شورا است افزود: شورای شهر در این دوره بر مدیریت بانوان در حوزه های مختلف شهرداری نیز تاکید کرده است.

ارجمندکرمانی در ادامه اظهار امیدواری کرد: بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی با بیان این که بانوان ایرانی می توانند حضور موثرتری در عرصه های تصمیم گیری کشور داشته باشند گفت: این مهم در شورای شهر کرمان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

زهرا لری، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان نیز با بیان این که جامعه ایران دارای اصالت و هویت غنی اسلامی است گفت: به همین دلیل بر نقش بانوان و خانواده در راستای توسعه جامعه تاکید شده است.

وی با اشاره به نقش بانوان شاغل در شهرداری به عنوان نهادی خدماتی افزود: تلاش این بانوان در سطوح مدیریتی و اجرایی با نهادهای دیگر متفاوت بوده و ارزشمندتر است.

لری با بیان این که نقش معلمی در یک سال اخیر به وظایف مادران اضافه شده گفت: بنابراین می طلبد نگاه ویژه ای به امور رفاهی این قشر از سوی مدیریت شهری صورت بگیرد.

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان برای تقویت بنیاد خانواده و نیز جایگاه بانوان در صحنه های اجتماعی نیاز است بسته های آموزش مهارت ها و خلاقیت های بانوان در دستور کار قرار گیرد.

وی از فعالیت های شورا و شهرداری در ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی ویژه بانوان تقدیر کرد و افزود: همچنین در تصویب آیین نامه رفاهی بانوان تسهیلات مناسبی از جمله کمک هزینه تحصیلی فرزندان تا مقاطع بالا در نظر گرفته شده است.

در ابتدای این نشست مجازی شهردار کرمان ضمن تبریک دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) با اشاره به اهمیت شهرداری به راه اندازی حوزه مدیریت بانوان گفت: احداث بوستان های بانوان در مناطق پنجگانه شهری و راه اندازی خانه های مشارکتی فرهنگ و سراهای محله در ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی نشان دهنده توجه ویژه مدیریت شهری به بانوان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *