پژوهش محوری خدمات رسانی سریع، دقیق و علمی شهرداری ها


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در همایش آموزش و پژوهش شهرداری های استان تاکید کرد:

  پژوهش محوری خدمات رسانی سریع، دقیق و علمی شهرداری ها

 

همایش آموزش و پژوهش شهرداری های استان به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست که دکتر باقرزاده، دبیر همایش، شهردار کرمان و تعدادی از شهرداران شهرهای استان حضور داشتند رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به ضرورت ارتقای خدمات شهرداری ها در حوزه مدیریت شهری گفت: خدمات رسانی سریع، دقیق و علمی شهرداری ها به شهروندان می‌طلبد که انجام وظایف در این حوزه پژوهش‌محور باشد.

محمد فرشاد پرهیز از آزمون و خطا، جلوگیری از هزینه‌های مضاعف و افزایش بهره‌وری و کارآمدی را از نتایج مطالعات علمی و پژوهشی مرتبط با وظایف متعدد و متنوع شهرداری ها عنوان و تاکید کرد: شکی نیست که باید هم از ظرفیت و تجربه نیروهای متخصص درون شهرداری ها استفاده شود و هم از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاه‌ها و همچنین صاحب نظران و اندیشمندان مقوله های مدیریت شهری و اجتماعی.

وی از تاسیس مرکز پژوهش‌های شورا در دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: شورای شهر با این رویکرد از تعدادی اساتید صاحب نظر در عرصه مدیریت شهری و همچنین مدیران باتجربه دعوت کرده تا با استفاده از پتانسیل و ظرفیت پژوهشی شهرداری کرمان هم‌افزایی مطلوبی در زمینه فراهم کردن امکان انجام بهینه وظایف و خدمات شهرداری حاصل آید.

فرشاد عضویت شهردار کرمان را در مرکز پژوهش‌های شورا عامل هم‌راستایی و هم‌افزایی عنوان کرد و افزود: این مهم، برای سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در شوراها فرصتی واقعی‌تر و مفیدتر فراهم خواهد کرد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های شهرداری کرمان و شهرداری‌های استان، پرداختن بیشتر به مطالعه و پژوهش و همچنین آموزش نیروهای میدانی و اجرایی اظهار امیدواری کرد: روز به روز شاهد موفقیت و کارآمدی بیشتر مدیریت شهری و در نتیجه داشتن شهرهای شاداب و شهروندان پویا باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *