مصوبات جلسه 99/4/1

1- نامه شماره 44306-17/3/99 شهرداری کرمان مطرح گردید و با پیشنهاد شهرداری کرمان به منظور در اختیار گذاشتن دو قطعه زمین در محدوده میدان بیرم آباد و پارک رادیو در تقاطع بلوار 24 آذر و بزرگراه شمالی ، به مساحت هر قطعه 150 مترمربع ، جهت احداث پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ( 115 ) ، با حفظ مالکیت  شهرداری کرمان تا زمانی که اورژانس در محل های مزبور از زمینها به عنوان محل اورژانس استفاده می نماید – موافقت شد. ضمناً در خصوص جبران معوض زمین های واگذاری به اورژانس ، با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه و پیگیری لازم انجام شود. تصویر نامه شهرداری کرمان به همراه مدارک منضم پیوست می باشد.

2- نامه شماره 35752-1/3/99 شهرداری کرمان مطرح گردید و بر اساس توضیح مندرج در نامه ، در این خصوص که حق الزحمة کارشناسی های آقای مهندس علی اکبر حیدری زاده ، کارشناس رسمی دادگستری ، در سال 1397 در سیستم مالی شهرداری کرمان ثبت نشده است ، با هزینه کرد و پرداخت حق الزحمة مشارالیه ، به میزان -/800/482/16  ریال ( شانزده میلیون و چهارصد هشتاد و دو هزار و هشتصد ریال ) ، از محل ردیف 41070203 با عنوان دیون با محل ، با رعایت ضوابط مربوط موافقت شد. تصویر نامه شهرداری کرمان به همراه مدارک منضم پیوست می باشد.

3- نامه شماره 30839-27/2/99 شهرداری کرمان مطرح گردید و در جهت جبران بخشی از ضرر و زیان مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا ،  با پیشنهاد آن شهرداری به منظور محاسبه و کسر سه ماهة مجموع 10% از فضای تبلیغاتی پلهای عابر پیاده سهم آن شهرداری تا پایان قراردادهای منعقد با گروه تبلیغاتی هنرمند ، با رعایت ضوابط و مقررات مربوط موافقت می گردد. تصویر نامه شهرداری کرمان به همراه مدارک منضم پیوست می باشد.

4- نامه شماره 44581-18/3/99 شهرداری کرمان مطرح گردید و با پیشنهاد شهرداری به منظور عضویت آقای علی سعیدی ، مشاور و سرپرست مدیریت حوزة شهردار و امور شورای اسلامی شهر ، در کمیسیون ماده 14 قانون معاملات شهرداری کرمان ، موافقت گردید. تصویر نامه شهرداری کرمان به همراه مدارک منضم پیوست می باشد.

5- نامه شماره 33256-20/3/99 شهرداری کرمان و نامه وارده شماره 1783-24/3/99 شهروند محترم ، خانم طیبه پورشیخعلی ، مطرح گردید. با توجه به استیصال مالی همسر ایشان ، آقای حمیدرضا معارفی ، مقرر شد که از اخذ جریمه و دیرکرد ناشی از فسخ قرارداد اجاره نامة مغازة فست فود پارک شهید امتناع شود و اصل مبلغ بدهی نیز به مدت یک سال از طریق اخذ چک معتبر از مشارالیها – تقسیط گردد. تصویر نامه شهرداری کرمان و شهروند محترم به همراه مدارک منضم پیوست می باشد.

6- نامه شماره 48594-27/3/99 شهرداری کرمان مطرح گردید و با توجه به سابقة ادعای شهرداری در مالکیت بخشی از حد غربی ملک ، در مجاورت خیابان ابوذر شمالی که هم اکنون در تصرف مالک فعلی می باشد اقدام قضایی فوری در احقاق حق به عمل آید و اقدام بعدی در جهت صدور پروانه ساختمان وفق رأی صادرة دیوان عدالت انجام گیرد. ضمناً با توجه به واریز عوارض پروانه ساختمان در تاریخ 10/4/95 و معطل ماندن صدور پروانه از آن تاریخ ، محاسبات در حد متراژ نقشة ارایه شدة سابق ، با همان معیار و در صورت وجود اضافه متراژ ، آن میزان به نرخ امروز محاسبه و اخذ گردد. با توجه به اهمیت موضوع ، حداکثر زمان اقدام در محاکم قضایی 3 سال تعیین می شود. تصویر نامه شهرداری کرمان به همراه سابقة مدارک پیوست می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *