نامگذاری معبری به نامه شهید محسن فخری زاده


 
 
در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان تاکید شد:
 
نامگذاری معبری به نامه شهید محسن فخری زاده
 
 
 
نشست شورای اسلامی شهر کرمان با حضور اعضای شورا، شهردار و تعدادی از خبرنگاران در محل سالن سادات برگزار شد.
 
رییس شورا شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را تسلیت گفت و افزود: وی یکی از دانشمندان فرهیخته هسته ای و یکی از مدیران توانمند کشور بود که به دست تروریست های داخلی و پشتیبانی کشورهای معاند به شهادت رسید.
 
محمد فرشاد با بیان این که با بیان این که وی خدمات ارزنده ای به دانش هسته ای، صنایع نظامی و بخش تحقیقاتی پزشکی کشور داشت اظهارامیدواری کرد: همکاران و دانشجویان وی راه ایشان را ادامه دهند.
 
وی همچنین پیشنهاد داد: کمیسیون فرهنگی شورا در اولین فرصت و در تعامل با سپاه و بنیاد شهید، میدان یا معبر جدیدی متناسب با نام و شان ایشان در شهر کرمان نامگذاری کند.
 
سپس رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار با اشاره به ارسال حجم بالای درخواست های مردمی به شورا در ایام شیوع کرونا گفت: ین کمیسیون با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن 74 تن از کارکنان بهشت زهرا که در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند موافقت کرد.
 
حسین چناریان همچنین از موافقت این کمیسیون با ادامه تقسیط های عوارض مرتبط با شیوع ویروس کرونا تا پایان دی ماه خبر داد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در این کمیسیون با پرداخت بدهی شهرداری به شرکت برق نیز با تهاتر زمین به این نهاد دولتی موافقت شد.
 
فرشاد نیز خاطرنشان کرد: شهرداری می تواند به عنوان دستگاه دولتی با رعایت ضوابط، اموال و املاک دولتی را با قیمت کارشناسی به نهادهای دولتی بفروشد.
 
در ادامه رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست با اشاره به نامه ارسالی برای تعیین نماینده شورا در کمیسیون محیط زیست و انرژی های پاک، با موافقت اعضای شورا محمدجواد کامیاب را به این عنوان معرفی کرد.
 
علی خدادادی همچنین از ارسال نامه استانداری مبنی بر ارزیابی عملکرد شهرداری در سال 98 و بر اساس 86 شاخص خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توسعه دولت الکترونیک، انجام مکاتبات و ثبت مصوبات شورا در بستر سامانه مرتبط در حال اجرا است.
 
در ادامه حکم اعضای هیئت امنای مرکز پژوهش های شورا به آقایان چناریان، خدادادی و حسن زاده اعضای شورا اعطا شد و همچنين مقرر گردید احکام آقایان دکتر زیوری، دکتر ایرانمنش و دکتر مقصودی اعضای هیئت علمی دانشگاه به آنان اعطا گردد.
 
احمد حسن زاده با بیان این که زیرساخت های لازم برای اجرای مجری ذیصلاح در کرمان فراهم نیست گفت: لازم است به نقطه نظرات کمیته چهارنفره تشکیل شده توجه شود چرا که مصوبات  آن به نفع شهر و شهروندان کرمانی است.
 
رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و حاشيه نشینی درباره مبنای محاسبه عوارض ساختمان و مرجع ذیصلاح مطالبی بیان کرد که مقرر شد این دو موضوع در جلسات کارشناسی این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
 
 
 
 
ReplyForward
 
 
 
 
 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *