بوی پیراهن خونین کسی می آید…


بوی پیراهن خونین کسی می آید…

خبر تاب سوز و تاثر برانگیز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست نیروهای جنایتکار آمریکایی موجب اندوه و تاسف شدید مردم ایران خصوصا مردم دیار کریمان شد و سربازی فداکار، سرداری سلحشور، فرماندهی مهربان، مبارزی نستوه و مجاهدی خردمند به آرزوی دیرینه خود شهادت دست یافت.

بی شک شهادت این اسوه ادب، اخلاص و  مقاومت و همرزمان وفادارش همچون مجاهدت های بی دریغ و بی ادعای آنها در سال های دفاع مقدس و مبارزه با داعش پشتوانه اعتلای اسلام عزیز و قوام روزافزون ملت و کشور خواهد بود.

دیار کریمان به ژرفای تاریخ و به پهنای خاکش این بار میزبان خورشیدی از سلاله پاک انقلاب اسلامی است؛ خورشیدی که شهادت، طلوع دوباره او شد.

بدین وسیله اعضای شورای اسلامی شهر کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در مبارزه علیه تروریسم، مقدم عزاداران قدرشناس ایران را به کرمان گرامی داشته و خاک پای تشییع کنندگان را سرمه چشم خویش می کنند.

در کمال احترام از شهروندان کرمانی دعوت می شود با حضور بی شمار خود در طول مراسم عزاداری، تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به رسم مهمان نوازی تاریخی دیار کریمان، عزاداران سرباز وطن و دلدادگان سردار دل ها را به شایسته ترین شکل میزبانی کنند.

کرمان، میزبان مهمانانی از جنس دلدادگی و وفاداری است ولی این بار بوی پیراهن خونین کسی می آید…

شورای اسلامی شهر کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *