نائب رییس شورای اسلامی شهر خبر داد: انتخابات مشاوران جوان، 4 و 5 شهریور


 

نائب رییس شورای اسلامی شهر کرمان از برگزاری انتخابات مشاوران جوان خبر داد.

رامین ارجمندکرمانی در پنجمین جلسه هماهنگی انتخابات مشاوران جوان شورای شهر گفت: انتخابات کمیته های حقوقی و نظارت، معماری و شهرسازی، برنامه و بودجه و خدمات شهری در روز چهارم شهریورماه برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری انتخابات کمیته های اجتماعی، جوانان و ورزش، گردشگری و اصناف، عمران و حمل و نقل و فرهنگی، هنری و بانوان در پنجم شهریور خبر داد و خاطرنشان کرد: این انتخابات در محل ساختمان شورای اسلامی شهر کرمان (میدان شورا-خانه شهر) برگزار می شود.

ارجمندکرمانی با بیان این که اجرای روند انتخابات و تدوین تعرفه های رای بر عهده معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری است افزود: همچنین روابط عمومی شورای شهر با هماهنگی امور اداری محل برگزاری انتخابات را آماده می سازند.

نائب رییس شورای شهر همچنین اظهار داشت: زمان برگزاری انتخابات مشاوران جوان با ارسال پیامک از سوی معاونت فرهنگی شهرداری در دوم شهریورماه به اطلاع نامزدهای شورای مشاوران می رسد.

گفتنی است انتخابات مشاوران جوان شورای شهر کرمان ساعت 15 تا 19 و در روزهای چهارم و پنجم شهریورماه با حضور نمایندگان شورا، حراست، فاوا و معاونت فرهنگی شهرداری در محل خانه شهر برگزار می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *