نائب رییس شورای اسلامی شهر کرمان خواستار شد: مشارکت جوانان کرمانی در انتخابات هیات مشاوران


 

 کمیته اجرایی انتخابات هیات مشاوران جوان با حضور نائب رییس شورا، رییس کمیسیون اجتماعی، جوانان و ورزش، نماینده حراست شهرداری، نماینده معاونت فرهنگی، کارشناسان سازمان فاوا و سرپرست مشاوران جوان شورای شهر تشکیل جلسه داد.

رامین ارجمند کرمانی ارسال مستندات و مدارک لازم برای نامزدهای انتخاباتی را ضروری دانست و گفت: اطلاعات ثبت شده از سوی جوانان کرمانی در سایت باید کامل، واقعی و مستند باشد.

وی با بیان این که اصل، بر حسن ظن است افزود: در همین راستا ارائه مدارک اولیه چون کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و فرم ثبت نامی تکمیل شده کافی است.

ارجمند از اتمام ثبت نام بعد از 21 مرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: از این روز سایت مشاوران جوان بسته شده و نامزدها پس از دریافت پیامک از سوی سازمان فاوا مدارک خود را از 23 تا 29 مرداد به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تحویل دهند.

نماینده شورای شهر کرمان در هیات مشاوران جوان اظهار داشت: امید است با توجه به ضرورت حضور فعالانه جوانان در عرصه های مهم تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور، مشارکت جوانان کرمانی در این انتخابات، گامی رو به جلو در راستای تحقق سیاست های کلان نظام باشد.

ارجمند اطلاعات به روز، پویایی و سرزندگی، برخورداری از انرژی و انگیزه و گرایش های متعدد علمی را از خصوصیات جوانان کشور عنوان و تاکید کرد: به همین جهت شورای شهر کرمان همفکری، تعامل و مشورت با جوانان شهر را سرلوحه خود قرار داده است.

وی در پایان با اشاره به تحقق گام به گام جوان گرایی در شورای شهر کرمان ابرازامیدواری کرد: با مشارکت حداکثری جوانان کرمانی، شاهد انتخاباتی پرشور و حضور مشاورانی از جوانان متخصص و متعهد شهرمان در کنار خود باشیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *