تعامل شورای شهر و شهرداری کرمان با نیروی انتظامی استان ضروری است

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان:

تعامل شورای شهر و شهرداری کرمان با نیروی انتظامی استان ضروری است

 

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: شورای اسلامی کرمان شهر در هر سطحی با نیروی انتظامی همکاری و همراهی می کند.

محمد فرشاد تعامل شورای شهر و شهرداری کرمان را با نیروی انتظامی استان در رسیدن به اهداف دو دستگاه، ضروری دانست و افزود: خدمات ارزنده نیروی انتظامی در سنگرهای مختلف با حضور سردار ناظری تداوم پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت مطلوب جامعه است تاکید کرد: تجربه های سردار چناریان در حوزه های امنیتی و ترافیکی موهبتی برای شورای شهر کرمان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان نیز تامین آرامش شهروندان را نیازمند تعامل ناجا با شورا و شهرداری دانست و گفت: شهرداری به عنوان نهاد خدمتگزار به مردم می تواند مکمل اجرای ماموریت های سازمانی ناجا باشد.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به استفاده از ظرفیت بزرگ مردمی اظهار داشت: مردم، بهترین و امین ترین افرادی هستند که می توانند نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت ها کمک کنند.

همچنین حسین چناریان گفت: تحکیم بسترهایی چون انضباط اجتماعی، مقدمه توسعه امنیت اجتماعی و به تبع آن امنیت پایدار است.

وی توجه به بحث های ترافیکی را ضروری دانست و افزود: زیرساخت های نصب دوربین های پالایش برای اجرای انضباط اجتماعی در شهر کرمان، با اجرای فیبر نوری فراهم می شود که شورای شهر 10 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم مصوب کرده است.

چناریان با اشاره به تحقق چهار کیلومتر فیبر نوری از سوی شهرداری تصریح کرد: توانایی اندک شهرداری و قیمت بالای شرکت های کلان این امر را به تاخیر انداخته است.

این عضو شورای شهر مشارکت فاوای نیروی انتظامی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در اجرای موفقیت آمیز این پروژه را خواستار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *