شهروندمحوری، اساس تصمیم های کارگروه ترافیک شهر کرمان


عضو شورای اسلامی شهر کرمان:

شهروندمحوری، اساس تصمیم های کارگروه ترافیک شهر کرمان

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به برگزاری جلسه اخیر کارگروه ترافیک شهرستان کرمان در فرمانداری گفت: عمده موضوعات مطرح شده در این کارگروه، مطالبات مردمی، درخواست های سازمانی و برآوردها و نیازهای شهری در راستای تسهیل و توسعه حمل و نقل و ترافیک شهر کرمان است.

حسین چناریان با بیان این که شهروندمحوری، اساس طرح ها و تصمیم گیری های کارگروه ترافیک شهر کرمان است افزود: نماینده شورای شهر به عنوان یکی از اعضای کارگروه ترافیک شهرستان کرمان، طرح های اولویت دار انسان محور شورا را در این کارگروه پیگیری می کند.

وی از مطالعه و اجرای چندین طرح ترافیکی در کارگروه ترافیک شهرکرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح روان سازی و آزادسازی بلوار شهید صدوقی(تهران)، طرح های تکمیلی تقاطع های غیرهم سطح، طرح پیاده راه سازی سلامت و دوچرخه سواری بلوار حمزه از طرح های مصوب و مورد تایید شورای شهر کرمان است.

چناریان بر اجرای کامل طرح های جامع ترافیک و تفضیلی شهر به عنوان طرح های بالادستی تاکید و تصریح کرد: تکمیل زیرگذر آزادی و پل سیدی از کارهای افتخارآفرین این دوره مدیریت شهری است.

نماینده شورای شهر در کارگروه ترافیک، ایجاد شبکه دوچرخه سواری را از طرح های مکمل طرح جامع ترافیک دانست و گفت: طرح پیاده راه سازی سلامت در بلوار جمهوری و میدان شورا نیز از طرح های زیربنایی مصوب شورای شهر است که در کارگروه ترافیک شهر کرمان مطالعه شده یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به پروژه سه راهی شرف آباد اظهار داشت: با اتصال بزرگراه امام رضا به بلوار شهید صدوقی، رینگ اول شهر کرمان به طور کامل اجرا می شود.

چناریان طرح آزادسازی شرق به غرب تقاطع سه راهی خیابان خواجو و سیلو را پیشنهاد شورا به کارگروه عنوان و تاکید کرد: اجرای طرح پیاده راه سازی میدان شورا و میدان ارگ نیز در راستای شعار انسان محوری شورای پنجم شهرکرمان است.

عضو شورای اسلامی شهر از مطالعه طرح های ترافیکی در کارگروه توسعه حمل و نقل و ترافیک خبر داد و اظهارامیدواری کرد: این طرح ها پس از تصویب در شورای ترافیک استان، اجرایی شده و رضایت شهروندان کرمانی را در پی داشته باشند.

گفتنی است کارگروه ترافیک شهرستان کرمان از عضویت نمایندگانی از شورای شهر، معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری، استانداری، فرمانداری، پلیس راهور و مشاوران حوزه حمل و نقل شهرداری تشکیل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *