حسین چناریان همچنین اظهار

حسین چناریان همچنین اظهار داشت: یک باب منزل مسکونی همچنان در اختیار شهردار سابق است که ضروری است در باب تخلیه یا اخذ اجاره بها تعیین تکلیف گردد.

همچنین رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و نظارت شورای شهر با اشاره به ضرورت راه اندازی آرامستان جدید و مشکل کمبود اعتبار در این زمینه گفت: اعضای شورای شهر با پیشنهاد شهرداری مبنی بر فروش زمین در آرامستان فعلی و صرف هزینه آن برای تکمیل آرامستان جدید موافقت کنند.

علی خدادادی همچنین از بازدید تیم کارشناسی شهرداری کرمان از کارخانه بازیافت اصفهان خبر داد و افزود: کارخانه بازیافت شهرداری کرمان دوسال تعطیل است؛ پیشنهاد می شود طی فراخوانی و با جذب سرمایه گذار این کارخانه نوسازی شده و خط تولید جدیدی در آن ایجاد شود.

وی با اشاره به نگرانی شهروندان از نصب دکل های مخابراتی در اماکن مسکونی و عمومی اظهار داشت: شهرداری از اعطای مجوز به نصب دکل خودداری کرده و موارد از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای شهر نیز با اشاره به طرح خسارات دکل های مخابراتی از دوره سوم شورا گفت: با مخالفت شدید شهروندان با نصب دکل ها در منازل مسکونی، این موضوع به پارک ها منتقل شد.

زهرا ایرانمنش با بیان این که ادامه موضع گیری ها نصب دکل ها را به مدارس شهر منتقل کرد افزود: درخواست می شود شورای شهر با نصب دکل در مدارس مخالفت کرده و در راستای حفظ سلامت شهروندان و کودکان تلاش کند.

وی همچنین با اشاره به دیدار هفته گذشته اعضای شورا با امام جمعه کرمان اظهار داشت: نگاه متفاوت امام جمعه محترم کرمان به رویکرد مساجد باعث شد مسجد امام به عنوان مرکز فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی شهر کرمان مورد توجه شورای شهر و شهرداری قرار بگیرد.

رییس کمیسیون اجتماعی، جوانان و ورزش شورای شهر نیز نصب دکل های مخابراتی در اماکن مسکونی و عمومی را عامل نگرانی شهروندان عنوان و تاکید کرد: با توجه به روند رو به رشد آپارتمان نشینی در شهر کرمان و نیاز شهروندان به فاضاهای تفریحی، از نصب دکل به طور جد خودداری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *