زحمات چندین ساله شما برای انسجام استان و ایجاد وحدت فراموش شدنی نیست


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در دیدار با آیت الله جعفری:

زحمات چندین ساله شما برای انسجام استان و ایجاد وحدت فراموش شدنی نیست

 

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با حضرت آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان و رییس حوزه های علمیه استان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله جعفری با بیان این که یکی از دستورات ارزشمند مکتب ما مشورت در کارهای اساسی و مهم است گفت: به همین دلیل قرآن مجید با صراحت به شخص پیامبر دستور می دهد در امور مختلف با اصحاب خود مشورت کند.

وی همچنین اظهار داشت: اگر در مسائل اساسی کشور نیز با اهلش مشورت کنیم مشکلی برای مان پیش نمی آید.

به گفته آیت الله جعفری طرف مشورت باید عاقل باشد، خیرخواه باشد و از نوعی تخصص برخوردار باشد که نتیجه این مشورت، برکت و رحمت است.

وی در ادامه افزود: اما مشورت و نظم و انضباط، در کارها رعایت نمی شود.

رییس شورای شهر کرمان نیز در ابتدای این دیدار با بیان این که بین شما و مردم کرمان همیشه یک رابطه عاطفی وجود داشته است گفت: زحمات چندین ساله شما برای انسجام استان و ایجاد وحدت فراموش شدنی نیست.

محمد فرشاد همچنین افزود: شهرداران سابق و فعلی با رهنمودهای حضرت عالی و امام جمعه کنونی کرمان قدم های خوبی در اتمام پروژه های عمرانی و پرداخت حقوق کارگران برداشته اند.

وی با اشاره به دغدغه های کارگران شهرداری در زمینه پرداخت ها اظهار داشت: سعی شد در بحران کنونی اقتصادی، حقوق کارگران به تعویق نیفتد.

فرشاد از اتمام سه پروژه عمرانی بزرگ در سال گذشته نام برد و گفت: طرح های نیمه تمام که دغدغه حضرت عالی و مردم کرمان بود در سال جاری به اتمام می رسند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات شهری بر اساس توان و درآمد شهرداری افزود: همچنین سعی می شود کرامت ارباب رجوع که همیشه توصیه حضرت عالی بوده در شهرداری کرمان مدنظر قرار گیرد.

   

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *