ضرورت تهیه طرح جامع شهرداری برای رفع کامل آب گرفتگی های سطح شهر


رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

ضرورت تهیه طرح جامع شهرداری برای رفع کامل آب گرفتگی های سطح شهر

 

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نشست عمومی این هفته با تقدیر از زحمات معاون خدمات شهری و شهرداران مناطق در جمع آوری حدود 10 ميليمتر روان آب های بارندگی دیروز گفت: در بازدید اعضای شورا از سطح شهر مناطق آسیب پذیر شناسایی و با تمهیدات مدیران شهری از وقوع سیل جلوگیری شد.

محمد فرشاد حضور فعالانه شهرداران مناطق در سطح شهر را در شناسایی ظرفیت های مجموعه تحت مدیریت خود و همچنین مناطق آسیب پذیر شهر موثر دانست و افزود: پیشنهاد می شود شهرداری طرح جامعی برای رفع کامل آب گرفتگی های مناطق مختلف شهر تهیه کند تا این مشکل برای همیشه حل شود.

وی ضمن تقدیر از اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: اطلاع رسانی سریع و صادقانه، مطالب مفیدی به مدیران شهری منتقل کرده و تصمیم گیری را برای مسئولان ساده می کند.

فرشاد با اشاره به بازخورد مناسب مشکلات شهری در رسانه های مختلف گفت: خبرنگاران با انعکاس منصفانه خدمات و مشکلات و ایجاد آرامش، از التهاب جلوگیری کرده و با اولویت بندی معضلات شهری، مسئولان را در انجام وظایف خود یاری کنند.

وی همچنین از جوانان واجد شرایط شهر کرمان خواست با ثبت نام در شورای مشورتی جوانان شورای شهر و تشکیل کمیته های تخصصی متناسب با کمیسیون های شورا، طرح ها و ایده های خود را به این پارلمان محلی ارائه دهند.

رییس شورای شهر با بیان این که شهر کرمان گسترده است و خدمات‌رسانی باید با اولویت‌بندی انجام شود گفت: البته مهم‌ترین دلیل بحران سیل، دوره‌ی طولانی خشک‌سالی و در پی آن  ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها بوده است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *