شورای شهر از تفاهم و مصوبه های مرتبط با ورزش حمایت می کند


رییس کمیسیون اجتماعی، جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر کرمان در نشست با رییس هیئت فوتبال استان:

شورای شهر از تفاهم نامه ها و مصوبه های مرتبط با ورزش حمایت می کند

 رییس کمیسیون اجتماعی، جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر کرمان در نشستی با حضور رییس و اعضای هیئت فوتبال استان با اشاره به تحولات ورزش استان در سال های اخیر گفت: شهرداری نیز با تشکیل اداره ورزش و تفریحات سالم و افزایش 5 برابری بودجه فرهنگی گام های موثری در زمینه توسعه ورزش همگانی برداشته است.

علی بهرامی با بیان این که فوتبال فراتر از یک رشته ورزشی در جامعه کارکرد دارد افزود: فوتبال می تواند سطح مشارکت مردم را بالا برده و این سرمایه اجتماعی را به خدمت توسعه پایدار درآورد.

وی با اشاره به آثار حضور تیم فوتبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر اظهار داشت: حضور یک تیم ورزشی در لیگ اول کشور، علاوه بر این که گردشگری شهری را تقویت می کند، آمار جرم را نیز کاهش می دهد.

رییس کمیسیون اجتماعی، جوانان و ورزش شورا با اشاره به بخشنامه سال 80 مبنی بر منع شهرداری از ورزش قهرمانی گفت: رویکرد شورا و شهرداری کرمان، اجتماعی و مردم محور است.

بهرامی با بیان این که مانعی در تعامل و تفاهم با هیئت فوتبال وجود ندارد افزود: این هیئت می تواند در توسعه ورزش محلات و به ویژه فوتسال نقش مفیدی ایفا کند.

نائب رییس شورای شهر از توجه این شورا به ورزش محلات در دوره جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: شورای شهر از تفاهم و مصوبه های مرتبط با ورزش حمایت می کند.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی، جوانان و ورزش نیز با اشاره به موفقیت بانوان کرمانی در مسابقات ورزشی مختلف گفت: اگر نیم نکاهی به بانوان ورزشکار شود رتبه های بیشتری از سوی آنان کسب می شود.

زهرا ایرانمنش از اختصاص زمین های چمن و خاکی سطح شهر به فوتبال و والیبال خبر داد و خاطرنشان کرد: سیاست شورای شهر و شهرداری در دوره اخیر بر تقویت ورزش همگانی و محلات و حمایت از تیم ها و قهرمانان ورزشی است.

رامین ارجمندکرمانی نیز فوتبال را فصل مشترک جوانان کرمانی عنوان و تاکید کرد: درخواست می شود مدیریت فوتبال کرمان جایگاه گذشته این رشته ورزشی را به استان برگرداند.

وی تقویت نظام پایه ای را در توسعه ورزش قهرمانی موثر دانست و اظهارامیدواری کرد: کرمان بتواند در فوتبال ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ابتدای این جلسه رییس هیئت فوتبال ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیم های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان کرمانی گفت: پتانسیل فوتسال در کرمان از فوتبال بیشتر است.

رضا قرایی از حضور قوی کرمانی ها در لیگ های فوتسال کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری  می توانند با هیئت فوتبال استان در زمینه توسعه و تجهیز فوتبال ساحلی و فوتسال محلات تفاهم نامه امضا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *