رییس شورای اسلامی شهر کرمان در ننخسیتین جلسه عمومی: شهری امن تر، آبادتر و زیباتر با حمایت شورا و همت شهرداری


رییس شورای اسلامی شهر کرمان در نخستین جلسه عمومی سال جدید:

شهری امن تر، آبادتر و زیباتر با حمایت شورا و همت شهرداری

 

نخستین جلسه عمومی شورای اسلامی شهر در سال جدید با حضور اکثریت اعضای شورا و رسانه های جمعی در محل خانه شهر تشکیل شد. رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به از دست دادن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل اخیر گفت: مسئولان استان تمهیداتی بیندیشند تا در صورت اتفاق مشابه، آمادگی لازم در دستگاه های دولتی برای کاهش خسارات احتمالی وجود داشته باشد.

محمد فرشاد با بیان این که سال گذشته با همت و تلاش شهردار و همكاران وی نتيجه مطلوبي به دست آمد افزود: همراهی و همدلی اعضای شورا نیز باعث شد بستر مناسبی برای راهبری و برنامه ريزي های شهردار فراهم شود.

وی با اشاره به افتتاح سه پروژه بزرگ آزادی، سیدی و باغ ملی در سال گذشته اظهار داشت: علاوه بر آن و با توجه به شرايط نامطلوب اقتصادي٬ بوستان های جدید افتتاح شد؛ ورودی های شهر اصلاح شد و برنامه های متنوع زیادی در ایام نوروز به مرحله رسید.

فرشاد با بیان این که سال گذشته، سال سازماندهی و تثبیت ساختار شهرداری بود تاکید کرد: شهرداری کرمان در سال جاری برای ارائه خدمات مهم تر و فعالیت های بزرگ تر آمادگی کسب کرده است.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرمان، اعضای این شورا با صبر و وقت بیشتر و کارِ کارشناسی تر، شهرداری را برای ارائه خدمات ارزنده به شهروندان همراهی می کنند.

فرشاد با اشاره به پرداخت بخش زيادي از ديون و به روز شدن حقوق کارکنان شهرداری اظهار امیدواری کرد: با حمایت شورای شهر، برنامه ریزی هوشمندانه شهردار و همت والای مدیران و کارکنان شهرداری، شهری امن تر، آبادتر و زیباتر داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *