شورا از دخالت در اجرا و سازماندهی شهرداری پرهیز می کند


رییس شورای اسلامی کرمان با اشاره به رضایت نسبی شهروندان از خدمات شهرداری:

اعضای شورا مثل گذشته در کنار شهرداری خواهند بود

رییس شورای اسلامی شهر کرمان در اولین جلسه شورای اداری شهرداری ضمن تشکر از تلاش های شهردار و مدیران شهرداری در سال گذشته گفت: تفاوت ماهیت کار شهرداری با سایر نهادها این است که شهرداری همانند یک دولت محلی باید با برنامه ریزی درست و صحیح، انجام کارهای روزمره و ایجاد خلاقیت و نوآوری در اجرای طرح ها و پروژه های جدید به بهترین نحو ممکن عمل کند که خوشبختانه در سال گذشته این اتفاق افتاد.

محمد فرشاد با بیان این که اعضای شورای پنجم سعی کردند به وظایف واقعی خود عمل کرده و از دخالت در اجرا و سازماندهی شهرداری پرهیز کنند گفت: در سال گذشته به ویژه در روزهای منتهی به نوروز، شاهد همدلی و همراهی خوب مدیران و پرسنل شهرداری در اجرای برنامه های مختلف بودیم که خوشبختانه طی ارزیابی های صورت گرفته، شهروندان رضایت نسبی از خدمات شهرداری داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به خدمات عمرانی و برنامه هاي فرهنگي شهرداری در نوروز گفت: مردم كار خوب را مي بينند و صرفا منتقد نيستند.

محمد فرشاد با بیان این‌که فضاي مجازي و مطبوعات یه عنوان پل ارتباطی به خوبي مطالب و مشكلات را منتقل مي كنند افزود: نظم و سرعت سر لوحه كارمان باشد و سعي كنيم ديوار بي اعتمادي را كه در سالهاي متمادي به وجود امده از بين ببريم.

وی با بیان این که اعضای شورای شهر مثل گذشته در كنار شهرداری خواهند بود اظهار امیدواری کرد: در پروژه هاي عمراني زمان بندي ها دقيق تر صورت گرفته و به وعده ها عمل‌‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *