اعضای شورای شهر، از تصمیمات و فعالیت های هیجانی و غیرکارشناسی فاصله گرفتند


 

عضو شورای اسلامی شهر کرمان:

اعضای شورای شهر، از تصمیمات و فعالیت های هیجانی و غیرکارشناسی فاصله گرفتند

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این که شورای پنجم، شورایی عقلایی و منطقی است گفت: اعضای این شورا با نظرات کارشناسی با مسائل برخورد کرده و از تصمیمات و فعالیت های هیجانی فاصله گرفتند.

منصور ایرانمنش با اشاره به محدودیت ها و معذوریت هایی در سال 97 در منابع مالی ایجاد شد افزود: اجرای چند پروژه بزرگ عمرانی، همت شورا و شهرداری را معطوف به خود کرد تا اتمام این پروژه ها اولویت کاری شورای شهر و مطابق با خواست عمومی قرار گیرد.

به گفته وی مردم کرمان انتظار داشتند اتفاقات جدیدی در شهر بیفتد اما مدیریت شهری به لحاظ محدودیت منابع مالی، با رکود کاری مواجه شد و تلاش خود را بر اتمام پروژه هایی گذاشت که در دوره قبل تصویب شده بود.

وی با این حال از شهردار کرمان و مدیران شهرداری تشکر کرد و گفت: با این وجود، 21 پروژه عمرانی اجرا شد و 90 هزار متر بوستان و پیاده راه احداث گردید.

ایرانمنش با بیان این که فعالیت های شهرداری خارج از اولویت ها و مصوبات شورا نبود اظهار داشت: تقاطع سیدی که مثل زخمی بر پیکره شهر بود پس از سال ها با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شهرداری به بهره برداری رسید.

وی همچنین تصویب اساسنامه شوراهای اجتماعی محلات را در تقویت ارتباط شهروندان با شهرداری و شورا موثر دانست و گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، کار مطالعاتی انجام شده و ثمرات مصوبات مرتبط در سال آینده به نظر مردم می رسد.

وی با اشاره به ایجاد شبکه شهروندی در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری گفت: این طرح، ارتباطات و تعاملات را تنگاتنگ کرده و راهی به سوی تقویت همدلی و همبستگی باز می کند.

ایرانمنش در ادامه اظهار داشت: پیاده راه سازی در معابر اصلی، احیای بافت تاریخی، هوشمندسازی شهری، احداث پارکینگ های طبقاتی، تکمیل پروژه های عمرانی، احداث بوستان های محله ای و تلاش برای بازگشایی محور کوثر از مصوباتی است که اجرای آن ها در سال آینده نمره خوبی برای شورای شهر به دنبال خواهد داشت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *