اصلاح بودجه شهرداری، زمینه افزایش درآمدهای پایدار شهر کرمان را فراهم می کند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه، درآمدهای پایدار و حقوقی شورای شهر:

اصلاح بودجه شهرداری، زمینه افزایش درآمدهای پایدار شهر کرمان را فراهم می کند

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه، درآمدهای پایدار و حقوقی شورای شهر با بیان این که اصلاح بودجه شهرداری توسط شورای شهر، زمینه افزایش درآمدهای پایدار شهر کرمان را در آینده فراهم می کند اظهار امیدواری کرد: با بهبود شرایط اقتصادی کشور، اثرات مفید این اتفاق خوب را دیده و آن را جزو فعالیت های مهم شورا نامگذاری کنیم.

حسین چناریان با اشاره به صدور ابلاغیه از سوی وزارت کشور افزود: اعضای شورای پنجم این مهم را در سال جاری انجام دادند و کرمان، به عنوان اولین استان کشور، بودجه شهرداری  را بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به سرانجام رساند.

وی با بیان این که مهم ترین چشم انداز شورای شهر، تغییر کلی در ساختار بودجه 98 بود گفت: بررسی و تحول کامل لوایح درآمدی و هزینه ای شهرداری بر اساس قوانین و مقررات و فعالیت های کارشناسی صورت گرفت و اصلاح شد.

چناریان با اشاره به اشکالات و نواقص عمده در ساختار بودجه و لوایح درآمدی افزود: این تغییرات بر اساس برنامه ها و سیاست های کمیسیون برنامه و بودجه، درآمدهای پایدار و حقوقی شورای شهر تدوین و تصویب شد.

به گفته وی در مدت یک سال گذشته کارشناسان حوزه برنامه و بودجه، مالی و اقتصادی و درآمدی شهرداری و شورای شهر با فعالیت هم افزا و هماهنگ این امر مهم و ضروری را به سرانجام خوبی رساندند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه، درآمدهای پایدار و حقوقی شورا ضمن تشکر از اعضای شورا و شهرداری و معاونان و مدیران این حوزه اظهار داشت: در این یک سال علاوه بر جلسات عادی، جلسات فوق العاده ای نیز در اکثر هفته ها تشکیل و دغدغه مدیران شهری کرمان برطرف شد.

چناریان همچنین با اشاره به به روز شدن پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری گفت: اجرای پروژه های عمرانی شهرداری نیز بر اساس همین سیاست انجام شد.

وی با بیان این که شهرداری سال مالی خوبی را پشت سر گذاشت اظهار امیدواری کرد: سال آینده این مصوبات و تغییرات اساسی، زمینه اجرای پروژه های جدید را فراهم کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *