رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا خبر داد: انعقاد تفاهم‌نامه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای توسعۀ فرهنگ شهروندی


 رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا خبر داد:
انعقاد تفاهم‌نامه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای توسعۀ فرهنگ شهروندی

رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا از انعقاد تفاهم‌نامه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت توسعه و تعمیق فرهنگ شهروندی بین کودکان و نوجوانان خبر داد.
 زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به حضور محسن روحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در نشست کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا گفت: در این نشست مقرر شد در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ شهروندی بین کودکان و نوجوانان، تفاهم‌نامه‌ای بین شورا، شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد شود.
وی افزود: هم‌چنین با توجه به نزدیک‌شدن به ایام‌الله دهه فجر، مقرر شد با همکاری شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌های متناسب با کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر برگزار شود.
ایرانمنش ادامه داد: با توجه به ساخت پارک بزرگ گردشگری در شهر کرمان، مقرر شد در صورت امکان فضایی از این پارک متناسب با کودکان در نظر گرفته شود.
رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورا به هم‌اندیشی برای بزرگ‌داشت هوشنگ مرادی کرمانی هم اشاره کرد و گفت: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نماینده‌های دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری آیین بزرگ‌داشت هوشنگ مرادی کرمانی، نویسندۀ مطرح حوزۀ کودک و نوجوان، تشکیل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *